Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ergo Biznes: nowa platforma sprzedażowa Ergo Hestii. Ułatwi agentom ubezpieczanie klientów korporacyjnych

Ergo Biznes jest zintegrowane z platformą sprzedażową iHestia, za pośrednictwem której agenci dotychczas obsługiwali klientów indywidualnych

Ergo Hestia przygotowała nową platformę do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów korporacyjnych: Ergo Biznes. Narzędzi ułatwi agentom obsługiwanie firm, dzięki czemu będą mogli konkurować z brokerami w tym segmencie klientów. Ubezpieczyciel rozpoczął już wdrażanie systemu, a zakończy je za kilka miesięcy.

Przeczytajcie także: Czemu współpraca ubezpieczycieli i ze startupami nie wygląda różowo

Ergo Biznes, bo tak nazywa się nowe rozwiązanie, jest zintegrowane z platformą sprzedażową iHestia, za pośrednictwem której agenci sprzedawali dotychczas ubezpieczenia dla klientów indywidualnych. Teraz znajdą tam również ofertę dla klienta korporacyjnego, któremu mogą zaproponować opracowane przez Hestię pakiety branżowe lub samodzielnie dostosować zakres ochrony do potrzeb konkretnego biznesu, mając do dyspozycji 33 produkty i 600 klauzul dodatkowych. Oprócz standardowych ubezpieczeń kierowanych do klientów firmowych, Ergo Hestia przewidziała również m.in. możliwość ubezpieczenia w zakresie ryzyk cybernetycznych czy polisy chroniące na wypadek szkód w instalacjach fotowoltaicznych.

Jak podkreślono podczas prezentacji nowego rozwiązania, ścieżkę sprzedażową istotnie upraszcza integracja z zewnętrznymi bazami danych. Dzięki temu agent nie musi ręcznie wpisywać danych teleadresowych klienta, informacji o jego działalności czy np. posiadanych przez niego pojazdach. System prowadzi agenta i wspiera ocenę ryzyka. Do określonych poziomów agenci mogą sami od początku do końca wystawić polisę. Natomiast przy klientach o bardziej problematycznym profilu ryzyka oraz przy najbardziej zaawansowanych produktach wymagany jest kontakt z underwriterem (specjalistą od oceny ryzyka po stronie zakładu ubezpieczeń). Może się to jednak odbyć w całości za pośrednictwem portalu. Pośrednik przesyła zapytanie, dodając niezbędne szczegóły i określając oczekiwany zakres ochrony, a underwriter zatwierdza polisę i podaje cenę.

Przeczytajcie także: Mapa Agentów ma pomóc znaleźć dobrego pośrednika

Dostęp do Ergo Biznes może dostać 6 tys. pośredników. Przy okazji prezentacji nowego systemu zapowiedziano również program certyfikacji sieci agencyjnej. Najlepsi pośrednicy mają zyskać pełnomocnictwo do samodzielnego wystawiania polis na sumy sięgające 30 mln zł w ubezpieczeniach mienia. Jak zaznaczył Piotr Maria Śliwicki, prezes Ergo Hestii, to wdrożenie przybliża ubezpieczyciela do agentów i wzbogaca ich warsztat. – Technologia hestyjna wspiera agenta, a nie wypiera – podkreślał.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies