Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Powstaje Mapa Agentów. Nowy serwis, który ma ułatwić znalezienie pośrednika i kontakt z nim

Narzędzie ma być darmowe, a oprócz wyszukiwarki docelowo agenci mają móc korzystać też z CRM-u, komunikatora czy terminarza

Powstaje nowy serwis dla agentów ubezpieczeniowych oraz dla klientów szukających dla siebie doradcy. To Mapa Agentów, projekt rozwijany przez multiagencję Alwis & Secura, ale dostępny dla wszystkich pośredników, nie tylko tych związanych z Alwisem.

Przeczytajcie także: Nowe narzędzie dla agentów do porównywania warunków polis

Rozwiązanie, będące obecnie na początkowym etapie rozwoju, przyciągnęło dotychczas ok. 400 agentów, którzy założyli swoje wizytówki na stronie mapaagentow.pl. Dzięki wizytówkom klientom ma być łatwiej znaleźć dobrego pośrednika w okolicy. Docelowo profile z Mapy Agentów mają być zintegrowane z Google Moja Firma, co jeszcze zwiększy zakres informacji o agencie.

Natomiast jak dowiedziałam się od przedstawicieli Mapy Agentów, sama wyszukiwarka nie ma być sercem rozwiązania. – Klienci nie szukają kontaktu z agentem tak często jak np. z lekarzem czy fryzjerem. A zwykle kiedy znajdą już pośrednika, któremu zaufają, korzystają z jego usług i nie potrzebują szukać kolejnego. Dlatego Mapa Agentów ma być raczej miejscem spotkania agentów z klientami niż tylko wyszukiwarką – tłumaczy Natalia Mucha, odpowiadająca za ten projekt.

Mapa ma więc przede wszystkim wspierać agentów w ich codziennej pracy. Niedawno w serwisie pojawił się blog z poradami dla pośredników, a wkrótce ma być również dostępna baza darmowych zdjęć, które agenci będą mogli wykorzystywać do własnych celów, np. do reklamowania się w mediach społecznościowych.

Przeczytajcie także: PZU usprawnia sprzedaż ubezpieczeń szkolnych

W planach jest także udostępnienie agentom wielu innych funkcji, takich jak CRM (narzędzie do zarządzania relacjami z klientami), komunikator do kontaktu z klientami oraz terminarz. – Mapa Agentów ma przede wszystkim ułatwić pracę profesjonalistom. Kiedy agenci dostrzegą, że korzystanie z niej usprawnia ich pracę, to i klienci przyjdą za nimi – mówi serwisowi cashless.pl Natalia Mucha.

Co ciekawe, pośrednicy będą mogli korzystać za darmo z większości, a być może nawet ze wszystkich narzędzi, które pojawią się na platformie. Zgodnie z założeniami koszty funkcjonowania serwisu mają być bowiem pokrywane m.in. dzięki współpracy Mapy Agentów z ubezpieczycielami. To odróżnia projekt Alwisa od konkurencyjnych rozwiązań, np. prężnie rozwijanego OTOAgenta, który już teraz udostępnia agentom różne udogodnienia. A z pewnością Mapa Agentów będzie potrzebowała mocnych wyróżników, by się wybić pośród coraz liczniejszych serwisów o zbliżonej funkcji, takich jak wspomniany OTOAgent, Znany Agent czy baza Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies