Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Bezgotówkowcy pomóżcie. Płacąc mastercardem w Empiku, fundujecie posiłki dzieciom w Rwandzie

Każda transakcja kartą z logo Mastercard w sklepie tej sieci lub na jej stronie internetowej, to jeden nakarmiony uczeń w Afryce

Każdy z Was może w prosty sposób pomóc głodnym dzieciom w Rwandzie. Za każdym razem, gdy zapłacicie za zakupy w Empiku w salonie i w internecie kartą Mastercard lub Maestro, organizacja ufunduje jeden posiłek dla potrzebujących. Akcja potrwa do 6 września, a realizowana jest w ramach kampanii Priceless Causes czyli Bezcenne Pomaganie. To część inicjatywy wspierającej Światowy Program Żywnościowy ONZ. Mastercard pomaga w ten sposób od kilku lat. W tym roku w Polsce partnerem przedsięwzięcia został Empik.

Przeczytajcie także: Chorwacja na platformie Priceless Cities

Kampania Priceless Causes trwa w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki niej możliwe jest sfinansowanie ponad 3,75 mln posiłków dla uczniów w Rwandzie. Jak wynika z raportu poświęconego kwestiom żywieniowym, 43 proc. dzieci w tym kraju w wieku do 5 lat cierpi na chroniczne niedożywienie. Dodatkową korzyścią programu jest użycie miejscowych zbiorów do przygotowania posiłków. Oznacza to wsparcie lokalnych farmerów i rozwój lokalnej społeczności.

W ramach trwającej od 2015 r. kampanii w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce, Mastercard wspólnie z posiadaczami swoich kart, ufundował w sumie 7,5 miliona posiłków. Dodając do tego inne działania, w ramach współpracy z ONZ ufundowano już łącznie ponad 17 milionów posiłków.

Przeczytajcie także: Android Pay z kartami Visy już w mBanku

W lipcu tego roku Mastercard i Światowy Program Żywnościowy zobowiązali się do ufundowania łącznie 100 milionów posiłków dla potrzebujących. Aby osiągnąć ten cel, najlepsze praktyki z angażujących konsumentów kampanii donacyjnych, które sprawdziły się w Europie, w tym w Polsce, zostaną zastosowane na całym świecie.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies