Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Żubr wrócił do Pekao. Oto jak teraz wygląda

Legendarny żubr w znaku graficznym Pekao jest teraz bardziej narodowy bo czerwony

O tym, że Pekao zmieni logo, było wiadomo od dawna. To konsekwencja sprzedaży akcji banku przez włoską grupę Unicredit. Kilka dni temu Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju, który do spółki z PZU odkupił od Włochów udziały w polskiej instytucji, zadeklarował, że w nowym znaku graficznym znajdzie się żubr. Zwierzę to już widniało tam wcześniej, przed przejęciem przez Unicredit.



Dziś wiadomo już, jak nowe logo Pekao będzie wyglądać. Jak widzicie na ilustracji powyżej, zaczerpniętej z Twittera, z profilu Eugeniusza Twaroga z Pulsu Biznesu, żubr rzeczywiście jest. Tyle, że teraz logo jest bardziej patriotyczne, czyli biało-czerwone. W przeszłości było niebieskie. Warto przypomnieć jednak, że pierwszym znakiem graficznym Pekao było logo z globusem wpisanym w "brzuszek" litery "p".

Przeczytajcie także: Chcą być lepsi niż Revolut

Nowy znak graficzny opublikował przed chwilą także portal Bankier.pl podając przy tym wiadomość, że logo zostało oficjalnie zaprezentowane przez Pekao. W biurze prasowym instytucji zdementowano jednak tę informację. Prezentacji nowego znaku graficznego jeszcze nie było.

Przeczytajcie także: Jesteście gotowi na zakupy bez kas?

Tymczasem Paweł Borys podczas Europejskiego Kongresu Finansowego, który wczoraj zakończył się w Sopocie, zadeklarował, że chciałby, aby Pekao wszedł do systemu Blik. Obecnie bank ten jest największym na polskim rynku, który nie pozwala na transakcje tym rozwiązaniem. Nieoficjalnie mówi się, że umowa wejścia Pekao do zarządzającego Blikiem Polskiego Standardu Płatności już jest wynegocjowana i czeka na biurku wiceprezesa banku Grzegorza Piwowara.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies