Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wkrótce startuje OTOAgent. Pomoże znaleźć dobrych agentów ubezpieczeniowych i skorzystać z ich usług

OTOAgent jest swego rodzaju odpowiednikiem serwisu znanylekarz.pl dla branży ubezpieczeniowej

W najbliższą sobotę ruszy serwis OTOAgent. To narzędzie, za pomocą którego klienci będą mogli wyszukać agenta, dowiedzieć się, w jakim zakresie świadczy usługi, poznać opinie o nim, a także nawiązać kontakt z pośrednikiem. Będzie to więc swego rodzaju odpowiednik portalu znanylekarz.pl, tyle że dla branży ubezpieczeniowej.

Przeczytajcie także: Bezpieczny przejęty przez Generali

W serwisie klienci znajdą informacje o agentach, w tym te dotyczące oferowanych rodzajów ubezpieczeń, towarzystw ubezpieczeniowych, z którymi pośrednik współpracuje, czy godzin funkcjonowania biura. Wyszukiwarka umożliwi filtrowanie wirtualnych wizytówek agentów według różnych kryteriów – np. ze względu na lokalizację biura, dostępne ubezpieczenia, sposoby kontaktu czy oceny wystawione pośrednikowi przez innych użytkowników serwisu.

Skontaktowanie się z wybranym agentem ułatwią takie narzędzia jak: wysłanie wiadomości wewnętrznej w serwisie, zamówienie rozmowy telefonicznej, a docelowo również wideokonferencji przeprowadzanej za pośrednictwem platformy OTOAgent oraz możliwość czatu online. Klient może też wybrać bardziej tradycyjną formę kontaktu i korzystając z danych teleadresowych umieszczonych na wizytówce, pójść do biura pośrednika lub zadzwonić czy wysłać maila poza serwisem.

– Nasze insurtechowe rozwiązanie nie tylko umożliwia skojarzenie klientów z agentami, lecz także daje narzędzia do kontaktu zdalnego, tak potrzebne w dzisiejszych czasach – mówi serwisowi cashless.pl Marcin Sikora, jeden ze współtwórców OTOAgenta. – Naszym celem jest też dążenie ku profesjonalizacji zawodu agenta. System ocen i opinii pomoże klientom trafić do najlepszych pośredników i będzie promował tych agentów, którzy świadczą usługi w najwyższym standardzie – tłumaczy.

Przeczytajcie także: Trasti rozpoczyna sprzedaż NNW i assistance

Za serwisem stoją posiadający doświadczenie w inicjatywach fintechowych i ubezpieczeniowych Artur Pakuła, Marcin Sikora oraz Damian Jastrzębski. Choć Artur Pakuła jest prezesem multiagencji Arrant, to OTOAgent jest inicjatywą niezależną od istniejących już sieci pośredników czy od firm ubezpieczeniowych. Współpracę z serwisem może nawiązać każdy agent oraz każda osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne, zainteresowana promowaniem w ten sposób swoich usług.

Co ciekawe, agentom serwis ma nie tylko pomóc pozyskiwać klientów i ułatwiać im zdalny kontakt, lecz także może stanowić ich "centrum dowodzenia". Znajdą tam narzędzia ułatwiające zarządzanie relacjami z klientami i obsługę, np. możliwość generowania przypomnień o spotkaniu czy wysyłania maili z podsumowaniem oferty. Za korzystanie z serwisu pośrednicy będą płacić w modelu abonamentowym, a koszt będzie uzależniony od pakietu usług, z których agent korzysta. Jak jednak przekonują twórcy OTOAgenta, opłaty będą niewielkie i szybko zwrócą się z naddatkiem dzięki możliwości pozyskania nowych klientów.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies