Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard dla polskiej branży turystycznej. Udostępnia narzędzie, które ma jej pomóc wyjść z koronawirusowego kryzysu

Mowa o platformie analitycznej "Tourism Insights", dostarczającej informacji na temat preferencji turystów odwiedzających Polskę

Mastercard poinformował o nawiązaniu współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. W ramach partnerstwa amerykańska firma umożliwi POT dostęp do platformy "Tourism Insights". Jest to narzędzie, które pozwala przeanalizować preferencje zagranicznych turystów odwiedzających Polskę. Pomoże ono w planowaniu działań ukierunkowanych na ponowne przyciągnięcie zagranicznych gości do Polski. W rezultacie branża turystyczna otrzyma szansę na szybki wzrost w nowych warunkach spowodowanych pandemią.

Przeczytajcie także: Pandemia rozkręciła handel online żywnością

Platforma "Tourism Insights" agreguje dane z wyszukiwarek, aplikacji i platform służących do rezerwacji noclegów i lotów. Informacje te są wzbogacone o opinie turystów na temat miejsc czy atrakcji, wyrażane w mediach społecznościowych. Całości dopełniają dane Mastercard pozwalające odpowiedzieć na pytanie, ile i na co wydają turyści decydujący się na spędzenie urlopu w Polsce.

Przeczytajcie także: ZEN wprowadził rachunki z polskimi numerami IBAN

Mastercard uważa, że dzięki dostępowi do zaawansowanej analityki POT będzie mogła na przykład lepiej zrozumieć charakterystykę odwiedzających Polskę gości z wybranych krajów, zwracając uwagę na takie aspekty jak ich wydatki, preferencje i potrzeby. Ta wiedza pozwoli na podjęcie precyzyjnie skierowanych działań promocyjnych i w konsekwencji przyciągnięcie turystów z powrotem do Polski. Ich opinie i odczucia wyrażane w mediach społecznościowych wskażą POT miejsca i atrakcje, na które należy położyć silniejszy akcent w komunikacji kierowanej do turystów różnych części świata, ze względu na ich pozytywny odbiór.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies