Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Automatyczna wypłata odszkodowania za odwołany lot. Rozwiązanie dostępne na kolejnych rynkach

Z usługi mogą korzystać klienci Terrawind Global Protection w USA i Ameryce Łacińskiej

Turyści ze Stanów Zjednoczonych i krajów Ameryki Łacińskiej będą mogli korzystać z ubezpieczenia zapewniającego automatyczną wypłatę w razie opóźnienia lub odwołania lotu. Wystarczy, że zarejestrują swój lot na przygotowanej w tym celu platformie. Jeśli okaże się, że jest on opóźniony lub odwołany, natychmiast dostaną powiadomienie oraz propozycję skorzystania z lotniskowej poczekalni (w razie opóźnienia powyżej trzech godzin) lub wypłatę odszkodowania, które od ręki znajdzie się na ich koncie PayPal.

Przeczytajcie także: Blink: automatyczne wypłaty dla firm po huraganach

Odpowiednie rozwiązanie dostarcza insurtech Blink, który właśnie nawiązał współpracę z działającą na terenie obu Ameryk firmą Terrawind Global Protection, oferującą podróżnym usługi assistance. Blink na bieżąco monitoruje loty i pozyskuje informacje o ewentualnych zakłóceniach w ich harmonogramie, dzięki czemu możliwa jest natychmiastowa reakcja w razie kłopotów podróżnych korzystających z polisy Terrawind Global Protection.

Niedawno partnerstwo z insurtechem nawiązał również inny asystor – Allianz Partners, w Polsce znany pod nazwą Mondial Assistance. Dzięki tej współpracy również klienci korzystający z ochrony dostarczanej przez Allianz Partners mogą liczyć na błyskawiczną rekompensatę w razie opóźnień czy odwołania lotu. Na razie jednak usługa jest dostępna tylko dla turystów z Wielkiej Brytanii.

Przeczytajcie także: Coraz bliżej startu Wefox w Polsce

Podobne udogodnienie swego czasu przygotowała Axa. Projekt rozwijany pod nazwą Fizzy opierał się na technologii blockchain. W razie opóźnienia przekraczającego dwie godziny dochodziło do automatycznej wypłaty, bez konieczności składania wniosków czy odpowiednich dyspozycji. Jak się jednak okazało, oferta nie spotkała się z zainteresowaniem klientów – w ciągu pierwszego roku zgłoszono 11 tys. lotów, co przełożyło się na wypłaty dla zaledwie 100 klientów. W konsekwencji firma zdecydowała o zakończeniu projektu po dwóch latach od jego startu.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies