Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
100 nowych partnerów programu Where You Shop Matters. Visa pomaga w cyfryzacji MŚP

Program uruchomiono w lecie 2020 roku. Dotychczas z pomocy skorzystały ponad 2 miliony firm w całej Europie

Visa ogłosiła dzisiaj, że ponad 100 partnerów w Europie dołączyło do inicjatywy Where You Shop Matters. Ma ona na celu wspomóc właścicieli małych firm w cyfryzacji ich biznesów. Szczególnie chodzi o pomoc w przenoszeniu działalności małych i średnich przedsiębiorstw do internetu, co ma zawiązek z pandemią Covid-19. Visa pracuje na przykład wspólnie z platformami internetowymi i elektronicznymi platformami sprzedażowymi nad tym, aby małe sklepy mogły sprzedawać w sieci przy minimum kosztów i wysiłku.

Przeczytajcie także: Visa rusza z programem crypto API

Program uruchomiono w lecie 2020 roku. Dotychczas z pomocy skorzystały ponad 2 mln firm w całej Europie. Docelowo wsparcie ma otrzymać 50 milionów MŚP na całym świecie, w tym 8 mln w Europie.

Z badania przeprowadzonego przez Visę, wynika, że w całej Europie, aż 65 proc. małych firm z niepokojem patrzy w przyszłość. Wiele z nich zmaga się ze skutkami lockdawnu. Przedsiębiorcy przenoszą więc działalność do internetu, jednocześnie przekonując się do korzyści, jakie niosą ze sobą płatności cyfrowe. Zebrane przez Visę dane pokazują, że w ponad 10 krajach w Europie, sprzedaż online wzrosła o 20 proc., a osiem na dziesięć transakcji odbywa się w sposób zbliżeniowy.

Przeczytajcie także: Visa wdraża nowe usługi dla instytucji finansowych

Visa zwiększa zatem zasięg swojej kampanii Where You Shop Matters i apeluje do klientów, aby robili zakupy w lokalnych sklepach i wspierali tym samym małe firmy w swoich społecznościach. Przykładami takich lokalnych kampanii są Champion Green (Irlandia), Smart SME (Turcja) czy Fiver Fest (Wielka Brytania).

Visa wspiera też przedsiębiorczość kobiet. W Polsce została partnerem nowego projektu fundacji Kobiety e-biznesu "TOP Women w e-biznesie". Jego celem jest edukacja uczestniczek w zakresie rozpoczęcia działalności gospodarczej i korzystania z najbardziej potrzebnych narzędzi do prowadzenia biznesu online. Visa jest też partnerem strategicznym przygotowywanego przez cashless.pl Rankingu najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej 2021 r. Premiera rankingu już w najbliższy poniedziałek, 8 marca o godzinie 12.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies