Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Długa przerwa techniczna w Nest Banku. Klienci muszą się liczyć z utrudnieniami między 4 a 8 marca

W weekend 6-7 marca klienci Nest Banku nie będą mogli m.in. korzystać z Blika

Nest Bank uprzedza klientów, że w dniach od 4 do 8 marca będzie prowadzić prace techniczne w swoich systemach. Przez cały ten okres w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nie będzie można zmienić kodu PIN, limitu na karcie ani aktywować nowej. Co ważne, przez internet nie będzie można również zastrzec karty – klienci, którzy będą musieli złożyć taką dyspozycję, mogą to zrobić za pośrednictwem infolinii.

Dodatkowo, przez te pięć dni nie będzie można również złożyć wniosków o otwarcie Nest Konta Samodzielnego dla swojego dziecka, o pełnomocnictwo do rachunku oraz o wydanie nowej karty.

Przeczytajcie także: Nest Bank ostrzega przed oszustami

Z jeszcze większymi ograniczeniami klienci muszą się liczyć w weekend. W sobotę 6 marca od 00:30 do 2:00 nie będzie można zalogować się ani do aplikacji mobilnej, ani do serwisu transakcyjnego Nest Banku. Po tym czasie ich działanie zostanie przywrócone, jednak w ograniczonym zakresie.

Przez całą sobotę i w niedzielę do godziny 18:00 całkowicie niedostępny będzie Blik – klienci nie zapłacą tą metodą za zakupy internetowe, stacjonarne, nie będą mogli dokonywać za jego pomocą wpłat i wypłat gotówki z bankomatów. Osoby, które chciałyby wykonać tego typu operacje, będą musiały skorzystać ze swoich kart.

Przeczytajcie także: Moneyback od transakcji kartą z przeznaczeniem na emeryturę

W tym samym okresie (od 2:00 w sobotę do 18:00 w niedzielę) nie będzie można złożyć żadnego wniosku (np. o otwarcie konta). To samo dotyczy wykonywania i otrzymania przelewu natychmiastowego. Zwykle przelewy, zlecone w tym czasie, zostaną zapisane i zrealizowane po zakończeniu prac. Również dopiero po zakończeniu prac pojawią się środki, które klient wpłaciłby w weekend we wpłatomacie (przy użyciu karty). Niedostępne będą także operacje na saszetkach oraz zarządzanie celami oszczędnościowymi. Klient nie doładuje również telefonu ze swojej bankowości internetowej.

Ostatniego dnia prac – w poniedziałek, 8 marca – mogą występować chwilowe problemy w trakcie płatności kartami, jednak bank zastrzega, że należy się ich spodziewać tylko w godzinach 11:00-12:00. Instytucja przeprasza klientów za niedogodności.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies