Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO Koncept. Oto nowy format oddziału od PKO BP

Otwarty właśnie w Łodzi oddział nr 19 to druga placówka PKO BP uruchomiona w nowym formacie

PKO BP poinformował o uruchomieniu nowego oddziału nr 19 w Łodzi. Zrealizowano go w ramach projektu PKO Koncept, który pokazuje nowe podejście banku do koncepcji placówki stacjonarnej. W jednym miejscu mają być zaspokajane wszystkie potrzeby klientów: doradztwo, sprzedaż, edukacja i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Funkcja obsługi kasowej schodzi na plan dalszy.

Przeczytajcie także: Nowa usługa powstała m.in. przy współpracy z Vodeno

Oddział 19 PKO BP w Łodzi został otwarty 25 lutego w kompleksie "Brama Miasta". Cała jego przestrzeń posiada charakter uniwersalny: jest w niej miejsce na spotkania klientów z doradcami, nowoczesne urządzenia samoobsługowe i ekrany oraz kameralne pokoje do spotkań biznesowych. Kluczową część placówki stanowi strefa samoobsługowo-edukacyjna z nowoczesnymi urządzeniami, dzięki którym klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego rachunku. Wydzielono też przestrzeń wystawienniczą, gdzie promowane będą dzieła młodych artystów.

Oddział w Łodzi to druga placówka stworzona w ramach projektu PKO Koncept. Od czerwca 2020 roku na warszawskim Ursynowie funkcjonuje oddział 34, który ma ambicję być multibiznesowym centrum obsługi klienta. Kluczowe w warszawskim oddziale są rozwiązania ekologiczne – wyposażenie przestrzeni w dużej części pochodzi z recyklingu.

Przeczytajcie także: Nowe przelewy pojawią się w kantorze PKO BP

PKO BP jest kolejnym bankiem działającym na polskim rynku, który eksperymentuje z formatem oddziałów. Od dłuższego czasu sieć swoich placówek modernizują m.in. BNP Paribas, mBank, ING Millennium czy Santander. Ten ostatni łączy funkcję tradycyjnej placówki z kawiarnią. Jako pierwszy na polskim rynku z taką koncepcją oddziału, który był też kawiarnią i przestrzenią coworkingową, wyszedł nieistniejący już Idea Bank.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies