Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro Biznes już działa. Znajdziecie tam oferty 100 tys. sprzedawców

Atutem platformy mają być płatności odroczone z atrakcyjnym oprocentowaniem

Platforma Allegro Biznes oficjalnie wystartowała. Jeszcze na początku tygodnia mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że będzie to przestrzeń do zakupów firmowych. Spółka podała, że to największa oferta business-to-business (B2B) na polskim rynku: blisko 120 mln ofert z cennikami netto od ok. 100 tys. sprzedawców. Dla niemal 30 mln pozycji dostępne są elastyczne metody płatności.

Przeczytajcie także: Inpost ma już w Polsce 11 tys. paczkomatów

Spółka zapewniła w komunikacie, że jedną z ważniejszych korzyści nowej platformy jest możliwość odroczenia płatności. Kupujący mają do 60 dni na spłatę zobowiązań bez konieczności składania wniosków i podpisywania umów kredytowych (muszą jednak pozytywnie przejść proces weryfikacji). Koszt tego rozwiązania wynosi 0,5 proc., co zdaniem serwisu jest atrakcyjną propozycją. Dodatkowo przygotowano promocję: pierwsze 21 dni odroczonej płatności nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami. Potrwa to dwa najbliższe miesiące. Rozwiązanie jest też istotne z punktu widzenia sprzedających – pieniądze otrzymują od razu, więc łatwiej utrzymać im płynność finansową.

Przeczytajcie także: Ostrzeżenie przed cyberatakiem wydał BGK

Kupujący mogą liczyć na 11 mln ofert ze zniżkami (do 55 proc.) oraz ponad 22 mln ofert z rabatami (do 30 proc.) przy dużych zamówieniach. Nawigacja dla firm będzie łatwiejsza – kupujący zobaczą oferty wyłącznie od podmiotów wystawiających faktury. Allegro Biznes będzie rozbudowywane o kolejne funkcje – pojawią się np. usługa Allegro Smart (więcej na temat abonamentu przeczytacie w tym miejscu) dla biznesu w obszarze dostaw ciężkich i wielkogabarytowych, program zwrotów dopasowany do potrzeb zakupów firmowych czy nowe metody płatności, w tym leasing.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies