Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zbliża się trzecia edycja Rankingu najbardziej wpływowych kobiet w branży płatniczej. Transmisja uroczystości już za miesiąc

Przy okazji publikacji rankingu cashless.pl ogłosi też zdobywczynię tytułu Wschodzącej gwiazdy branży płatniczej

Już po raz trzeci serwis cashless.pl zaprezentuje Ranking najbardziej wpływowych kobiet w branży płatniczej. To projekt, którego nadrzędnym celem jest promocja równouprawnienia zawodowego płci, szczególnie w bliskim serwisowi cashless.pl sektorze płatności elektronicznych. Przypomnę, że w pierwszej edycji rankingu w 2019 r. zwyciężyła Joanna Erdman z mBanku, a w drugiej w 2020 r. – Joanna Seklecka, prezes eService.

Przeczytajcie także: ZEN z tytułem Cashless Pay 2020

Kandydatki do rankingu nominowali członkowie powołanej przez cashless.pl kapituły. W jej skład weszły uczestniczki poprzednich edycji rankingu oraz specjalistki i specjaliści z branży płatniczej i szerzej – finansowej. Pełen skład kapituły znajdzie się w raporcie, który będzie można pobrać na stronie cashless.pl po ogłoszeniu wyników rankingu. Kapituła wybierze też najbardziej wpływową kobietę branży płatniczej – głosowanie aktualnie trwa.

Premierze Rankingu najbardziej wpływowej kobiety branży płatniczej 2021 będzie towarzyszyć ogłoszenie zdobywczyni tytułu Wschodzącej gwiazdy branży płatniczej, czyli kobiety, która ma największe szanse, by wywierać wpływ na sektor płatności w najbliższej przyszłości.

Przeczytajcie także: Oto Ranking najbardziej wpływowych kobiet 2020

Ogłoszenie wyników Rankingu ze względu na zagrożenie epidemiczne odbędzie się w tym roku online, podczas programu Cashless Live, który będzie transmitowany 8 marca bieżącego roku. Będzie można go oglądać bezpośrednio na stronie cashless.pl oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter i You Tube. Partnerem Głównym tegorocznego rankingu i wydarzenia jest Visa. Partnerem wspierającym został Mastercard.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies