Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rekordowe eSkarbonki. Do wirtualnych puszek wrzuciliście ponad 17 mln zł na rzecz WOŚP

Ze względu na ograniczenia związane z pandemią wirtualne puszki Mastercarda cieszyły się w tym roku zainteresowaniem o wiele większym niż w latach poprzednich

Mastercard podał, że dzięki jego eSkarbonkom uruchomionym w związku z tegorocznym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebrano ponad 17,8 mln zł. To kwota rekordowa, ponad 29 razy większa niż rok temu. W kulminacyjnym momencie finału do wirtualnych puszek trafiało sześć wpłat na sekundę. Średnia wpłata wyniosła przeszło 55 zł i była wyższa o ok. 5 proc. niż rok temu.

Przeczytajcie także: Intersafe. Takiej usługi w Polsce jeszcze nie było

eSkarbonki to rozwiązanie udostępnione przez Mastercarda podczas finału WOŚP już po raz czwarty. Osoby indywidualne, wolontariusze WOŚP, czy przedstawiciele firm mogli wygenerować i udostępniać znajomym unikalny link do własnej wirtualnej puszki, za pomocą którego darczyńcy wpłacali darowizny z wykorzystaniem bezgotówkowych płatności online.

Założono 21 922 eSkarbonek. Rekordowa należała do 17-letniego wolontariusza Łukasza Berezaka ze Szczecina, do której trafiło 225 225 zł – to więcej niż wyniosła suma wszystkich wpłat do eSkarbonki podczas 26. finału WOŚP w 2018 roku. Imponująca jest również najwyższa jednorazowa wpłata, wynosząca 27 tys. zł. Łącznie stronę eSkarbonki odwiedziło 740 tys. osób.

Przeczytajcie także: Allegro Biznes startuje za kilka dni

Już po raz ósmy na Twitterze w dniu finału WOŚP najpopularniejszym hashtagiem w Polsce był #MastercardGrazWOSP. Za pierwszy tweet lub retweet jednego użytkownika opublikowany w dniu finału z tym hashtagiem, Mastercard zadeklarował przekazanie 5 złotych na konto WOŚP. Użytkownicy Twittera napisali 71 673 unikalnych tweetów, zbierając tym samym 358 365 zł dla Orkiestry w zaledwie 24 godziny. Od początku inicjatywy w 2014 r., dzięki zaangażowaniu użytkowników Twittera w akcję "Mastercard gra z WOŚP" organizacja przekazała Orkiestrze ponad 1,6 mln zł.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies