Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa dla użytkowników aplikacji Compensy. Firma wprowadza automatyczną wypłatę świadczenia w kilka godzin po szkodzie

Na szybką wypłatę mogą liczyć klienci, którzy zdecydują się na samodzielną likwidację szkody komunikacyjnej, mieszkaniowej lub NNW z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Compensy

Compensa wprowadziła mechanizm automatycznej wypłaty świadczenia w szkodach samodzielnie likwidowanych przez klientów. Dzięki temu pieniądze mogą się znaleźć u poszkodowanego już w ciągu kilku godzin od zgłoszenia roszczenia.

Przeczytajcie także: Wkrótce nowości w serwisie MojaAviva

Ubezpieczyciel umożliwia swoim klientom samodzielną likwidację szkody w zakresie ubezpieczeń majątkowych – komunikacyjnych, mieszkaniowych i NNW. Poszkodowany klient, który wybierze tę ścieżkę, otrzymuje SMS z linkiem do aplikacji mobilnej. Za jej pośrednictwem przekazuje zdjęcia oraz dokumentację dotyczącą zdarzenia, a także podaje numer konta do wypłaty. Następnie otrzymuje od ubezpieczyciela wycenę szkody, którą może zdalnie zaakceptować. Do tej pory wybór samodzielnego sposobu likwidacji umożliwiał wypłatę świadczenia w ciągu trzech dni od zgłoszenia. Teraz Compensa skróciła ten czas do kilku godzin.

Przeczytajcie także: Link4: Bot przypomni o niezapłaconej składce

Na szybszą wypłatę mogą liczyć również ci klienci, którzy nie zgodzą się na proponowaną początkowo wartość odszkodowania. W takiej sytuacji skontaktuje się z nimi likwidator, z którym ustalą satysfakcjonującą sumę. Po jej uzgodnieniu specjalista spowoduje automatyczną wypłatę.

W ostatnim czasie wprowadzono również usprawnienia, które znacznie upraszczają pracę likwidatorów. Nie muszą już sami sprawdzać, czy spełnione są wszystkie warunki do przyjęcia odpowiedzialności i wypłaty odszkodowania, co w praktyce oznaczało konieczność wyszukania w systemie i przejrzenia różnych dokumentów. Teraz system podsumuje niezbędne informacje, a ekspert włącza się w proces, gdy okazuje się, że któryś z warunków nie może zostać potwierdzony automatycznie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies