Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayPo nawiązało współpracę z platformami Shoper oraz IdoSell. Płatności odroczone trafiły do tysięcy sklepów internetowych

Klienci korzystający z płatności odroczonych PayPo, mogą zapłacić za zakupy nawet 30 dni od złożenia zamówienia

Shoper poinformował o nawiązaniu współpracy z PayPo, dzięki czemu ponad 15 tys. sklepów, wykorzystujących oprogramowanie platformy e-commerce, zyskało dostęp do odroczonych płatności. Funkcjonują one w ramach usługi Shoper Płatności. Wystarczy ją aktywować w sklepie, by klient mógł finalizować zamówienie z zastosowaniem tej metody. Alternatywnie nadal można korzystać z przelewu, karty, Blika lub Google Pay.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja BIK i nowy cennik

Usługa płatności odroczonych oferowana przez PayPo pozwala kupić produkt i zapłacić za niego nawet 30 dni później lub w kilku ratach. Klient szybko otrzymuje zamówiony produkt, ma też standardowy czas na jego zwrot. Nie musi przy tym logować się do banku, by dokończyć transakcję, lub podawać numeru karty. W teorii korzyści mają zachęcać ludzi do częstszego robienia zakupów online. PayPo przekonuje, że ta metoda zyskuje na popularności, co widać po samej firmie: w ubiegłym roku jej biznes urósł siedmiokrotnie. Z usług PayPo korzysta ponad tysiąc sklepów internetowych i prawie 400 tys. użytkowników.

Przeczytajcie także: Inpost coraz bliżej giełdowego debiutu

Co ciekawe, PayPo nawiązało też współpracę z innym dostawcą systemów e-commerce: IdoSell. To partnerstwo sprawi, że z płatności odroczonych będą mogli korzystać klienci ponad 6 tys. kolejnych sklepów internetowych. PayPo zostało już zintegrowane z usługą płatności IdoPay, dzięki czemu właściciele sklepów mogą ją uruchomić jednym kliknięciem. Paweł Fornalski, szef platformy e-commerce, przekonuje, że taki system płatności może podnieść średnią wartość koszyka nawet o 20-40 proc.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies