Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BZ WBK najpopularniejszym bankiem na Facebooku

Profil banku w tym medium społecznościowym lubiło na koniec roku prawie 254 tys. fanów

Z najnowszego raportu firmy Sotrender na temat obecności firm na Facebooku wynika, że w ostatnim miesiącu roku spośród banków posiadających własny fanpage na tym portalu, to profil BZ WBK lubiło najwięcej osób. Zachodni odnotował dokładnie 253 847 like’ów. W pierwszej trójce znalazły się jeszcze mBank z wynikiem prawie 252 tys. oraz BGŻ BNP Paribas z liczbą prawie 216 tys. Co ciekawe, z zestawienia wynika, że temu ostatniemu w grudniu ubyło ponad 1,1 tys. fanów.

raport FBgrudzien2015

Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów w ostatnim czasie wyróżniały się strony: Banku Pekao, ING Banku Śląskiego oraz BZ WBK, który dwa miesiące temu wysunął się na prowadzenie w rankingu najpopularniejszych banków na FB. Jeszcze we wrześniu na pierwszym miejscu był profil mBanku.

Przeczytajcie także: Millennium kolejnym bankiem na Twitterze

W grudniu 2015 r. największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz Banku Pekao. Natomiast największy procent swoich fanów zaangażowały strony Make Life Fair (BPH), Bank Pekao i Idea Hub (Idea Bank).

raport FBgrudzien2015s2

Inaczej układa się ranking, gdy weźmie się pod uwagę czas reakcji na zamieszczane przez użytkowników FB posty. W tej kategorii najlepiej radził sobie Raiffeisen Polbank, który odpowiadał na wypowiedzi fanów średnio w 6 m i 16 sek.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wchodzi do Blika

raport FBgrudzien2015s4

W skali całego Facebooka można powiedzieć, że świąteczno-noworoczny wypoczynek przyciągnął Polaków do tego medium społecznościowego. Aktywnie korzystało z niego w grudniu o 10 proc. więcej osób niż w poprzednim miesiącu. Użytkownicy częściej komentowali posty stron i klikali “lubię to”.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies