Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Credit Agricole wchodzi z oddziałami do centrów handlowych. Nie za późno?

Credit Agricole poinformował o otwarciu swojej pierwszej placówki zlokalizowanej w galerii handlowej – łódzkiej Manufakturze

Wiele banków działających na polskim rynku już od dawna rozwija swoje sieci stacjonarne w galeriach handlowych. Mowa o takich instytucjach jak Millennium, Getin, mBank, ING czy Santander. Po co? Argumentacja bankowców od dawna jest w zasadzie ta sama: chcą być tam, gdzie klienci. A ci w ostatnich latach coraz więcej czasu spędzali w centrach handlowych. Najbardziej spektakularnym przykładem tego trendu jest Citi Handlowy, który całkiem zrezygnował z placówek przy głównych ulicach miast na rzez oddziałów w galeriach.

Przeczytajcie także: Credit Agricole pozwala podpisywać umowy w oddziałach

Teraz do grona banków uruchamiających placówki w centrach handlowych dołącza Credit Agricole. Właśnie otworzył pierwszy oddział w łódzkiej Manufakturze. – Otwarcie pierwszej placówki w centrum handlowym jest dla nas testem, zarówno pod względem sprzedaży jak i budowania relacji. Zachęcamy zatem wszystkich klientów do odwiedzania nas w nowym miejscu i dzielenia się spostrzeżeniami – mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży detalicznej w Credit Agricole.

Oddział Credit Agricole w centrum Manufaktura jest szóstą bezgotówkową placówką banku w Polsce. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Doradcy bankowi poświęcają całość czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów. Mogą też ich uczyć bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wprowadza karty dla graczy

Tymczasem termin otwarcia przez Credit Agricole pierwszego oddziału w centrum handlowym wydaje mi się dość niefortunny. Chodzi oczywiście o pandemię i wynikające z niej zmiany zachowań klientów. Częste do niedawna wizyty całych rodzin w galeriach stały się rzadsze nie tylko ze względu na obawy o zdrowie, ale i wzrost zainteresowania handlem internetowym. Przyspieszenie rozwoju e-commerce jakie obserwowane jest od początku pandemii, może zakończyć erę wielkich centrów handlowych. Jeżeli tak się stanie, decyzja Credit Agricole o wejściu z placówkami do galerii okaże się spóźniona.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies