Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta likwiduje zdalnie już nawet 70 proc. szkód. Częstsze wykorzystanie jej aplikacji mobilnej to efekt pandemii

Aplikacja Warta Mobile działa od 2015 r., a od dwóch lat można z niej korzystać także w wersji webowej

Warta podaje, że w okresie pandemii wzrosło zainteresowanie jej aplikacją do zdalnej likwidacji szkód. Wskaźnik szkód likwidowanych za pośrednictwem Warty Mobile sięga w niektórych tygodniach 70 proc., podczas gdy jeszcze na początku roku w ten sposób załatwiano 50-55 proc. tego typu spraw.

Przeczytajcie także: Rośnie popularność aplikacji do likwidacji szkód ubezpieczeniowych

Warty Mobile może użyć zarówno klient Warty przy zgłaszaniu szkód majątkowych i osobowych, jak i ktoś, komu szkodę wyrządziła osoba ubezpieczona w Warcie. Aplikacja nie wymaga instalacji na smartfonie. Można ją uruchomić z dowolnej przeglądarki internetowej na urządzeniu mobilnym lub komputerze.

Przeczytajcie także: Działa już Baza Danych Ubezpieczeniowych.

W aplikacji można sprawdzić status sprawy, a także skontaktować się z opiekunem szkody. Już blisko 400 tys. klientów, którzy używali Warta Mobile, skorzystało z funkcji czatu. W aplikacji dostępna jest również funkcja załączania zdjęć, dzięki którym w wielu przypadkach nie ma konieczności przeprowadzania fizycznych oględzin na miejscu zdarzenia. Skraca to czas wyceny szkody i podjęcia decyzji co do wypłaty odszkodowania.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies