Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Macie problem z zarządzaniem wieloma subskrypcjami? mBank proponuje własny sposób na jego rozwiązanie

Pomysł mBanku to wirtualna eKarta, którą można zasilać niewielkimi kwotami i używać wyłącznie do subskrypcji lub zakupów internetowych

Subskrypcje, czyli abonamenty na różnego rodzaju, głównie cyfrowe usługi, opłacane za pomocą kart bankowych, to rosnąca część rynku. Zawdzięczają to popularności takich serwisów jak Netflix, Spotify czy HBO GO. Im jednak z większej liczby tego rodzaju usług klient korzysta, tym ma większe kłopoty z zarządzaniem należnościami z tego tytułu. Natomiast część użytkowników wciąż ma obawy przed podawaniem danych swojej karty na stronach internetowych czy w aplikacjach mobilnych. mBank ma własny pomysł na ułatwienie im życia.

Przeczytajcie także: ING wprowadzi moduł do zarządzania subskrypcjami

Od niedawna w ofercie mBanku znajduje się tzw. wirtualna eKarta, którą można zamówić bez plastiku i która jest widoczna w aplikacji mobilnej. Karta jest oddzielnie doładowywana kwotami, o jakich decyduje użytkownik i jest aktywna od razu po zamówieniu – nie trzeba czekać na plastik ani nadawać mu PIN-u. Karta służy wyłącznie do płatności w sklepach internetowych oraz regulowania należności z tytułu subskrypcji. Dzięki temu pieniądze na podstawowym rachunku klienta są bezpieczne. W dowolnym momencie kartę można rozładować a pieniądze wrócą na konto osobiste użytkownika. Wydanie i korzystanie z karty jest bezpłatne.

Przeczytajcie także: mBank będzie szyfrować dokumenty

mBank nie jest pierwszy, który mierzy się z problemem zarządzania subskrypcjami. Niedawno na polskim rynku zadebiutowała aplikacja SGB Mobile, w której pojawił się specjalny moduł umożliwiający swobodne włączanie i wyłączanie abonamentów. Podobna usługa wkrótce ma pojawić się także w aplikacji Revoluta – brytyjski fintech zapowiedział to kilka tygodni temu. Nad własnym rozwiązaniem w tym zakresie pracuje także ING Bank Śląski – ma ono trafić do oferowanej przez tę instytucję platformy Moje Usługi.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies