Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO prezentuje usługę Talk2IKO. Na urządzeniach z Androidem ma być dostępna jeszcze dziś

Talk2IKO w aplikacji PKO na smartfonach z systemem iOS ma być dostępne za kilka tygodni

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej poświęconej wynikom finansowym banku w I kw. 2020 r. przedstawiciele PKO BP zaprezentowali nową usługę, jaka jeszcze dziś ma trafić do aplikacji IKO na urządzenia z systemem Android. Mowa o funkcji Talk2IKO, czyli asystencie głosowym, umożliwiającym bezdotykową obsługę aplikacji mobilnej IKO.

Przeczytajcie także: Zakładanie kota na selfie i autostrady wkrótce w IKO

PKO chwali się, że asystent głosowy Talk2IKO rozumie już 75 różnych poleceń. Potrafi przyjąć do realizacji przelew nie tylko do odbiorcy zdefiniowanego, ale i nowego oraz P2P czyli na numer telefonu odbiorcy. Za pomocą Talk2IKO można także doładować telefon, przeszukać historię transakcji, uzyskać kod Blik czy sprawdzić aktualne saldo. Asystent zna także odpowiedzi na wiele pytań dotyczących funkcjonowania usług w IKO.

Z informacji przekazanych przez przedstawicieli PKO BP wynika, że Talk2IKO nie będzie pozwalać na zalogowanie do aplikacji. Wdrożenie takiej funkcji wykorzystującej biometrię głosową planowane jest w przyszłości. Prawdopodobnie Talk2IKO zostanie też zintegrowane z Asystentem Google, za pośrednictwem którego będzie można wywołać usługę Talk2IKO. Z informacji PKO wynika, że asystent głosowy w IKO pojawi się jeszcze dzisiaj u pierwszych użytkowników na urządzeniach z systemem Android, a w czerwcu na smartfonach z systemem iOS.

Przeczytajcie także: Aplikacja IKO trafiła do AppGallery

Możliwość korzystania głosowego z aplikacji bankowej nie jest czymś zupełnie nowym na polskim rynku. Takie rozwiązania oferują już m.in. ING oraz Pekao. Jednak w ich wypadku usługa działa przy wykorzystaniu Asystenta Google’a i pozwala jedynie na kilka prostych operacji. Talk2IKO zostało opracowane przez PKO BP przy współpracy z zewnętrznym partnerem.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies