Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank ma ofertę dla firm planujących wejście w e-commerce. Ułatwia otwarcie e-sklepu

Zestaw narzędzi proponowanych przez mBank w promocyjnych cenach może przydać się przedsiębiorcom, którzy dotąd nie sprzedawali w internecie, ale obecna sytuacja może ich do tego zmusić

W opublikowanym wczoraj komunikacie prasowym mBank poinformował o nowej ofercie kierowanej do firm, które przed wybuchem pandemii nie prowadziły sprzedaży w internecie, a teraz postanowiły spróbować szczęścia w e-commerce. Zestaw narzędzi oferowanych przez mBank ma sprawiać, że otwarcie e-sklepu będzie proste i tanie.

Przeczytajcie także: mBank wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej

Aby skorzystać z nowej oferty mBanku, należy mieć firmowe konto w tej instytucji. W zamian otrzymacie możliwość utworzenia i hosting sklepu na jednej z dwóch platform (RedCart lub Shoplo) za jeden złoty, za połowę ceny automatyczne narzędzia przygotowane przez firmę Samito i wspierające sprzedaż, usługę umożliwiającą sprzedaż w mediach społecznościowych oraz bezpłatną bramkę do przyjmowania płatności internetowych Paynow.

Ta ostatnia jest jednym z dwóch na rynku takich rozwiązań oferowanych przez banki (drugą jest imoje od ING Banku Śląskiego). Zaletą Paynow jest szybkość księgowania środków – za każdym razem, gdy klient za coś płaci, pieniądze od razu trafiają na rachunek sprzedawcy. Ponadto aktualnie obowiązuje promocja w ramach której mBank nie pobiera prowizji od transakcji realizowanych za pośrednictwem Paynow. Niestety za pomocą tej bramki można płacić jedynie Blikiem i pay by linkiem. Dopiero trwają prace nad udostępnieniem innych metod.

Przeczytajcie także: mBank wprowadzi aplikację do AppGallery od Huawei

Natomiast zdaniem Piotra Teodorczyka, dyrektora departamentu klienta firmowego w detalicznej części mBanku, brak wiedzy jest najczęstszą przyczyną utrudniającą wejście do e-commerce. – Zaproponowane przez nas narzędzia są bardzo intuicyjne i nie wymagają wielkiej wiedzy technicznej. Aby zacząć sprzedaż w sieci, wystarczą niewielka kwota i średnie rozeznanie w tym, jakie procesy zachodzą w internecie – mówi przedstawiciel mBanku.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies