Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Alior zaoferował kartę dla graczy League of Legends z wizerunkiem Ashe. Zobaczcie, jak wygląda

Nowa karta Aliora umożliwia udział w programie lojalnościowym Bezcenne Chwile i wybieranie nagród przydatnych graczom

W serwisie cashless.pl już na początku marca mogliście przeczytać tekst na temat nowej oferty dla graczy League of Legends, nad którą pracują Alior i Mastercard. Wtedy były to jednak informacje nieoficjalne, a dziś nadeszło potwierdzenie. Bank w komunikacie prasowym chwali się wprowadzeniem pierwszej na polskim rynku karty kierowanej do graczy jednej z najpopularniejszych na świecie gier komputerowych. Karta z wizerunkiem Ashe – bohaterki gry, umożliwia udział w programie lojalnościowym Bezcenne Chwile.

Przeczytajcie także: Wkrótce Alior wprowadzi kartę dla graczy

– Badania przeprowadzone przez RBL, nasze laboratorium innowacji wskazują, że niemal połowa klientów bankujących online gra w sieci przynajmniej raz w tygodniu. Dlatego stworzyliśmy wyjątkową ofertę dla graczy. Za jej przygotowaniem stoi zespół, którego wielu członków to zagorzali fani League of Legends – mówi Marcin Jaszczuk, wiceprezes Aliora odpowiadający za segment klienta indywidualnego oraz innowacje.

Specjalna karta z wizerunkiem Ashe jest dostępna dla obecnych i nowych klientów Alior Banku. Można ją zamówić w trakcie otwierania Konta Jakże Osobistego poprzez bankowość internetową, aplikację mobilną oraz w każdy inny sposób obsługi klienta. Dzięki nowej karcie fani League of Legends otrzymują dostęp do programu Mastercard Bezcenne Chwile, w którym mogą wybierać nagrody z uniwersum gry. Część z nich będzie przeznaczona tylko dla klientów Alior Banku.

Przeczytajcie także: Zmiany w cenniku Aliora dla firm

Użytkownik karty z wizerunkiem Ashe może zbierać punkty w programie Mastercard Bezcenne Chwile na kilka sposobów. W ramach korzyści "Punkty dla graczy" premiowana będzie każda płatność mobilna wykonana za pomocą karty z Ashe w sklepach stacjonarnych. Ponadto, punktami w programie nagradzana jest każda transakcja bezgotówkowa kartą z Ashe, ale najwięcej punktów za zakupy użytkownik karty zdobędzie kupując u ponad 80 partnerów programu i korzystając z ich specjalnych ofert, o których będzie informowany za pośrednictwem newslettera. W ten sposób, użytkownik karty z Ashe będzie mógł szybciej zrealizować cel w postaci vouchera na punkty Riot Points na platformie League of Legends.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies