Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kary za brak transakcji w terminalach? Polskie ePłatności deklarują, że ich nie naliczają

Spółka przekonuje, że nie ma w swoich umowach zapisów o wysokich karach za brak transakcji na obsługiwanych przez siebie terminalach

Kilka dni temu w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać tekst Kara umowna za brak transakcji na terminalu? Surowe postępowanie operatora w czasie pandemii... inspirowany artykułem, jaki ukazał się tego samego dnia w portalu Subiektywnie o Finansach. Artykuł opisuje historię przedsiębiorcy, który był klientem firmy Polskie ePłatności. Spółka ta miała straszyć go naliczeniem kary za brak transakcji bezgotówkowych na obsługiwanym przez nią terminalu. To o tyle zaskakujące, że w wyniku blokady gospodarczej wiele firmy ze względów niezależnych od siebie nie generuje żadnych przychodów.

Przeczytajcie także: Pandemia nakręca sprzedaż online

Dziś redakcja cashless.pl otrzymała oświadczenie biura prasowego spółki PeP dotyczące wspomnianego artykułu. Firma zapewnia w nim, że obecnie w swoich umowach nie stosuje zapisów o wysokich karach za brak transakcji w terminalach oraz wymogach odnośnie do minimalnych obrotów. Spółka twierdzi jednocześnie, że klient, który poskarżył się portalowi Subiektywnie o Finansach, wypowiedział umowę zawartą w 2017 roku z firmą Neotu, którą ePłatności przejęły i stały się przez to stroną umowy.

Przeczytajcie także: Pierwsi klienci z Polski już dostali karty Curve pozbawione numerów

Jednocześnie spółka zapewniła, że po otrzymaniu wypowiedzenia od klienta kontaktowała się z nim w celu zaproponowania nowych warunków współpracy. Propozycja ta nie została zaakceptowana, ale kara umowna nie została naliczona. Polskie ePłatności oświadczyły również, że w ciągu ostatnich lat przejęły 5 spółek i stąd różni klienci mają różne warunki umów. Firma zadeklarowała, że pracuje nad ich ujednoliceniem po to, by w przyszłości podobne zdarzenia jak opisane wyżej nie miały miejsca.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies