Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank po raz trzeci gra z WOŚP. Zobaczcie nową kartę z wizerunkiem w kolorach tęczy

mBank jak co roku przygotował okolicznościową kartę debetową zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka

Zbliżający się Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już trzecim, podczas którego partnerem fundacji założonej przez Jurka Owsiaka jest mBank. Z tej okazji instytucja przygotowała okolicznościową kartę debetową, której wizerunek poświęcono zbliżającemu się wydarzeniu. Motywem przewodnim jest żagiel w różnych kolorach przypominających tęczę. Czy to nawiązanie do logo mBanku czy do symbolu środowisk LGBT? Karta wygląda tak:

Jak czytam w komunikacie mBanku, karta jest limitowana, wyprodukowano jej 45 tys. sztuk. Oznacza to, że jeżeli chcecie ją zamówić, powinniście się pospieszyć. Na stronie internetowej mBanku umieszczono licznik informujący, ile jeszcze kart pozostało w puli. Jednocześnie instytucja podkreśla, że zamówienie nowej karty z wizerunkiem 28. Finału oznacza zablokowanie karty z poprzedniego Finału. Natomiast bez zakłóceń powinna działać standardowa debetówka mBanku.

Przeczytajcie także: 230 mln zł na terminale od Polski Bezgotówkowej

Z komunikatu mBanku wynika, że tak jak przed rokiem po pierwszych 100 wpłatach przekazanych przez klientów danego dnia na rzecz WOŚP, będzie przekazywał od siebie dodatkowe 100 tys. zł. W aplikacji mobilnej już widać charakterystyczne serduszko, które ułatwia wspieranie fundacji. Ponadto w dniu Finału WOŚP zorganizuje aukcję dzieł sztuki z własnej kolekcji.

Przeczytajcie także: Nowa zakładka kart w aplikacji mBanku

Poprzednim partnerem bankowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był Pekao. Zakończył jednak współpracę zaraz po tym, jak jego kontrolny pakiet akcji przejęły spółki należące do Skarbu Państwa, w tym PZU i PFR. Pekao także wydawał karty nawiązujące wizerunkiem do WOŚP. W ubiegłym roku utraciły jednak ważność.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies