Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Idą spore zmiany w Nest. Z banku odchodzi Małgorzata Adamczyk, szefowa rozwoju i sprzedaży kanałów cyfrowych

Małgorzata Adamczyk stała na czele zespołu, który w Nest przygotował nową platformę internetową i mobilną oraz wprowadził rozwiązanie Open API na podstawie przepisów PSD II

Małgorzata Adamczyk, dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży kanałów cyfrowych w Nest Banku, odchodzi ze stanowiska. Formalnie będzie je pełnić do końca lutego, ale w tym czasie ma już być na urlopie. Nie zdradza powodów odejścia. Natomiast z moich nieoficjalnych informacji wynika, że przyczyną jest zmiana strategii banku, który teraz w większym stopniu niż na nowoczesne rozwiązania nacisk chce położyć na budowanie zyskowności biznesu.

Przeczytajcie także: Były prezes SkyCash trafił do konkurencji

Małgorzata Adamczyk w środowisku bankowym jest dobrze znana. W Nest pracuje od początku 2016 r. Wcześniej miała krótki epizod w Alior Banku, do którego trafiła po przejęciu przez ten bank mniejszego Meritum z Trójmiasta. W Meritum zaś pracowała od 2008 do 2015 r. Tam odpowiadała m.in. za rozwój bankowości internetowej i mobilnej. Ówczesna aplikacja mobilna Meritum należała do najnowocześniejszych na polskim rynku, np. jako pierwsza w Polsce oferowała możliwość logowania się na rachunek za pomocą biometrii odcisków palca.

Przeczytajcie także: Michał Krupiński rezygnuje z prezesury w Pekao

Nest Bank to jeden z najmniejszych banków na polskim rynku. Powstał z przekształcenia Banku Smart. A ten z kolei powstał w wyniku połączenia FM Banku z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości. Oba należały do tego samego właściciela, a więc funduszu Abris Capital Partners, który później w wyniku działań Komisji Nadzoru Finansowego musiał pozbyć się swoich udziałów na rzecz funduszu AnaCap. Wyróżnikiem Nest były m.in. nowoczesne kanały obsługi klientów.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies