Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard odświeża program lojalnościowy. Teraz nazywa się Bezcenne Chwile

Wraz ze zmianą nazwy wprowadzone zostały nowe warunki zbierania punktów oraz nagrody

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Mastercard zaprezentował nową odsłonę programu lojalnościowego kierowanego do użytkowników jego kart. Od teraz będzie nosił nazwę Bezcenne Chwile. Zmienią się także zasady zbierania punktów, premiowane będą wszystkie wydatki kartami, oraz nagrody – zamiast tradycyjnych produktów wybieranych z katalogu każdy uczestnik będzie mógł zdefiniować własną nagrodę, którą chce zdobyć.

Przeczytajcie także: Twisto zaoferowało kartę i aplikację mobilną

Zasady programu Bezcenne Chwile są proste: w ramach każdej kategorii dotyczącej pasji uczestnik sam wyznacza sobie cel – nagrodę, do której dąży płacąc kartą. Wśród nich są do wyboru m.in. zaprojektowanie własnej koszuli z Wólczanką, kolacja w Warszawie Wschodniej i spotkanie z Mateuszem Gesslerem, udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z firmą Lambert czy bilet wstępu na Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes. Będą też nagrody bardziej tradycyjne, jak vouchery na paliwo, bilety do kina czy zakupy w perfumeriach Douglas.

W nowej odsłonie programu Bezcenne Chwile każda transakcja bezgotówkowa zrealizowana zarejestrowaną w programie kartą Mastercard u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy zasila konto uczestnika. I tak Mastercard przyzna do 8 punktów za każde 5 zł wydane u partnerów programu, 1 punkt za każde 10 zł wydane w punktach gastronomicznych w Polsce i 1 punkt za każde wydane 50 zł u pozostałych sprzedawców i usługodawców, niebędących partnerami Bezcennych Chwil.

Przeczytajcie także: Blik i Mastercard już razem

Program lojalnościowy Mastercarda podzielono na dwa segmenty: Standard i Premium. O tym, w którym segmencie znajduje się użytkownik, decyduje on sam, poprzez stopień swojej aktywności. Aby znaleźć się w strefie Premium, użytkownik powinien wykonać transakcje na średnią kwotę minimum 3 tys. zł miesięcznie przez 3 kolejne miesiące – wówczas otrzymuje status Premium na rok. Zapewnia on np. ubezpieczenie rezygnacji z dwóch biletów do kwoty 4 tys. zł każdy.

Z kolei użytkownicy kart premium Mastercard (Gold, Platinum, World, World Elite), bez konieczności uczestnictwa w programie Bezcenne Chwile, zyskują ubezpieczenie zakupów w internecie, dzięki czemu mogą liczyć na gwarancję najniższej ceny, przedłużenie gwarancji producenta o jeden rok przy awarii sprzętu RTV/AGD oraz elektroniki, a także ochronę w przypadku rabunku lub uszkodzenia zakupionego przedmiotu. Wystarczy z poziomu strony programu aktywować to ubezpieczenie.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies