Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Curve stawia na czerwień. Fintech rozpoczął rebranding marki

Zmianie wizerunku Curve towarzyszy kampania w social mediach oraz londyńskim metrze

Curve poinformował użytkowników, że zmienia barwy i stawia na agresywną czerwień. Rebranding ma obejmować aplikację, stronę internetową, rozsyłane do klientów e-maile, social media oraz kampanie marketingowe. Jak na razie w aplikacji nie zauważyłem większych zmian. Na zdjęciach publikowanych przez Curve widać natomiast, że metalowa karta wydawana użytkownikom płatnych kont premium dostępna jest także w nowym kolorze.

Przeczytajcie także: Zmiany w regulaminie Curve

Dlaczego czerwień? Jak czytam w komunikacie prasowym, ten kolor jest symbolem odwagi, energii i pasji. Fintech oferujący nowoczesną usługę finansową, chce być kojarzony właśnie z tymi hasłami. Zmiana wizerunku obejmuje też wykorzystywane w materiałach reklamowych czcionki. Nowe są znacznie bardziej charakterystyczne, co widać na przykład w wysłanej do klientów korespondencji, czy na plakatach eksponowanych w londyńskim metrze.

Kampania promująca nowy wizerunek Curve ruszyła bowiem w Londynie. Wcześniej podobne działania marketingowe podejmował Revolut, na przykład przy okazji wydania okolicznościowej tęczowej karty, związanej z gay pride w czerwcu 2019 r. O tym projekcie pisałem w tekście "Revolut wprowadza nową kartę. To specjalna, tęczowa edycja związana ze świętem LGBT+".

Przeczytajcie także: Twisto z aplikacją i kartą wielowalutową

Curve to brytyjski fintech, konkurencja Revoluta, która podobnie jak on oferuje korzystne kursy przeliczeniowe przy płatnościach obcymi walutami. Różnica polega na tym, że nie zasilacie konta, a transakcje realizowane są bezpośrednio z dodanych do aplikacji Curve kart bankowych. Użytkownik przed płatnością wybiera, z którego plastiku chce skorzystać i realizuje transakcje kartą wydaną przez Curve.

Fot. Curve

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies