Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy polski insurtech chce promować aktywność fizyczną zniżkami na ubezpieczenia. Wkrótce ma wystartować apka Boomerun

Użytkownicy aplikacji Boomerun otrzymują punkty w zamian za kroki. Punkty mogą wymieniać na nagrody a w przyszłości także na zniżki w ubezpieczeniach

Boomerun to polski insurtech, na którego czele stoi Tomasz Uściński (wcześniej m.in. TMS Brokers i HFT Brokers), a w którego zdecydowały się zainwestować fundusze venture capital Rubicon Partners i Spinaker Alfa. Spółka pozyskała także środki z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Głównym aktywem Boomerun jest aplikacja o tej samej nazwie, która łączy w sobie swego rodzaju program lojalnościowy z apką fitness.

Przeczytajcie także: Bacca w rejestrze małych instytucji płatniczych

Jak działa Boomerun? Z założenia każdy użytkownik aplikacji zbiera punkty w zamian za swoją aktywność fizyczną, a więc np. przebyte kroki. Każde 100 kroków to jeden punkt. Następnie punkty można wymieniać na nagrody, np. rabaty na zdrową żywność, sportowe ubrania a w przyszłości – zniżki na ubezpieczenia zdrowotne i życiowe (1 punkt ma wartość mniej więcej 0,5 grosza). Zaletą programu oferowanego przez Boomerun jest więc możliwość otrzymania konkretnych korzyści bez konieczności wydawania własnych pieniędzy. Punkty otrzymuje się bowiem w zamian za dane o własnej aktywności.

Natomiast Boomerun ma zarabiać na zwiększeniu sprzedaży u swoich partnerów oraz na danych, które trafią do ubezpieczycieli i pozwolą na kalkulowanie wysokości spersonalizowanej składki w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Tomasz Uściński deklaruje, że dane o aktywnościach użytkowników nie będą sprzedawane do innych firm niż partnerzy widoczni w aplikacji.

Przeczytajcie także: Aviva wprowadza na rynek nową markę

Obecnie trwają zaawansowane testy Boomerun – można już ją pobrać i zacząć zbierać punkty oraz wymieniać na nagrody, ale tych jest na razie niewiele. Spółka rozmawia z pierwszymi ubezpieczycielami zainteresowanymi współpracą, a oficjalne uruchomienie aplikacji powiązane z kampanią reklamową planowane jest na wiosnę 2020 r. Przedstawiciel insurtechu liczy, że w ciągu pierwszych 12 miesięcy uda się pozyskać 200 tys. aktywnych użytkowników aplikacji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies