Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polskie ePłatności chcą wypromować Soft POS-a. Będą rozdawać nagrody najaktywniejszym użytkownikom

Klienci PeP mogą też za jednego złotego otrzymać smartfon, za pomocą którego będą przyjmować płatności zbliżeniowe

Biuro prasowe Polskich ePłatności poinformowało o starcie kampanii promocyjnej kierowanej do małych i średnich firm. Przedsiębiorcy, którzy podpiszą umowę na korzystanie z Soft POS-a i w listopadzie przyjmą za jego pomocą płatności o największej wartości, otrzymają w nagrodę akcesoria do smartfonów o wartości kilkuset złotych.

Przeczytajcie także: Soft POS za darmo od Polskich ePłatności

Wcześniej PeP poinformowały, że klientom zainteresowanym korzystaniem z Soft POS-a są w stanie przekazać w użytkowanie smartfon Samsung Galaxy S7. Po 30 miesiącach korzystania z urządzenia i akceptacji płatności za pośrednictwem Soft POS-a smartfon przechodzi na własność klienta za opłatą w wysokości jednego złotego. Do tego rozwiązanie kierowane jest także do firm kwalifikujących się do udziału w programie fundacji Polska Bezgotówkowa. W tej sytuacji przez pierwszych 12 miesięcy akceptant nie płaci także za rozliczenie transakcji przyjmowanych za pomocą Soft POS-a.

Soft POS to aplikacja do zainstalowania na smartfonach z systemem Android wyposażonych w komunikację zbliżeniową NFC. PeP swój projekt prowadzi przy współpracy z Mastercardem. Rozwiązanie to pozwala na przyjmowanie płatności zbliżeniowych kartami bezstykowymi i portfelami cyfrowymi jak Apple Pay czy Google Pay bezpośrednio na smartfonie. Wystarczy zbliżyć kartę czy urządzenie mobilne do plecków telefonu z zainstalowanymi Soft POS-em. Niestety, aktualnie można tak płacić tylko do kwoty 50 zł. Jeżeli transakcja wymaga autoryzacji PIN-em, zostanie odrzucona.

Przeczytajcie także: First Data prezentuje nowego Soft POS-a

To kłopot zwłaszcza po 13 września bieżącego roku, gdy w życie weszły przepisy o tzw. silnym uwierzytelnieniu, które zakładają, że część płatności nawet na drobne kwoty musi być potwierdzana PIN-em. Funkcjonalność Soft POS-a jest więc mocno ograniczona. Może to się zmienić, gdy opublikowane zostaną standardy autoryzacji płatności kodem PIN na urządzeniach typu Soft POS. Rynek spodziewa się tego jeszcze w tym roku.

Tymczasem kilka dni temu na odbywających się w Berlinie targach IFA zaprezentowany został inny Soft POS, przygotowany m.in. przez firmę First Data Polska z Visą i Samsungiem. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies