Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Braintri zmienia logo i otwiera biuro w USA. Teraz będzie działać pod marką Neontri

Neontri to polski fintech dostarczający rozwiązania informatyczne m.in. bankom

Biuro prasowe spółki Braintri poinformowało, że od dziś firma będzie działać pod marką Neontri. Rebranding zbiega się w czasie z otwarciem pierwszego zagranicznego biura spółki oraz z ogłoszeniem nowej strategii. Teraz rozwój Neontri ma polegać głównie na ekspansji międzynarodowej opartej o własne produkty. Logo Neontri wygląda tak:

Marka Neontri, pod którą fintech będzie od teraz działać zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych, ma sygnalizować z jednej strony rozpoczęcie nowego etapu rozwoju ("neon", z greckiego "nowy"), a z drugiej nawiązywać do poprzedniej nazwy ("tri", modyfikacja angielskiego "tree" – "drzewo”). Nowy znak graficzny łączy oba komponenty tekstowe logotypu, wykorzystując dotychczasową kolorystykę stosowaną przez spółkę.

Przeczytajcie także: Polska spółka skradła show podczas Finovate

Przedstawiciele Neontri deklarują, że biuro w Stanach Zjednoczonych to pierwszy etap zagranicznej ekspansji. W przyszłości rozważają uruchomienie placówek w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.

Przeczytajcie także: Nowy sposób na płatność za ubezpieczenia w ratach

Neontri jest znana w Polsce i na świecie m.in. dzięki platformie płatności mobilnych Jiffee, która zdobyła tytuł Best of Show podczas konferencji Finovate w Nowym Jorku jesienią 2017 roku oraz była nominowana w kategorii Fintech Future 2018, nagrody przyznawanej przez serwis cashless.pl. Wspólnie z innym fintechem hiPRO Neontri wprowadziła na rynek rozwiązanie do płatności ratalnych za ubezpieczenia. Działając pod marką Braintri firma brała też udział w pracach nad rozwojem IKO i w transformacji Blika.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies