Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy system transakcyjny i mobilna autoryzacja dla wszystkich klientów BOŚ. Stary serwis zniknie za miesiąc

BOŚ przygotowuje się w ten sposób do wejścia w życie przepisów o tzw. silnym uwierzytelnieniu

BOŚ to jeden z najmniejszych banków na polskim rynku. Niestety, od czołówki odstaje nie tylko wielkością, ale jakością usług elektronicznych. Jego dotychczasowy system transakcyjny i aplikacja mobilna nie należą do najnowocześniejszych i nie cieszą się uznaniem wśród klientów. Dość powiedzieć, że jego apka zarówno na urządzenia z Androidem jak i iOS jest najgorzej oceniana przez użytkowników spośród wszystkich aplikacji bankowych w Polsce.

Przeczytajcie także: mBank podnosi ceny usług księgowych

Być może wkrótce to się zmieni. Od wczoraj już wszyscy klienci BOŚ mają dostęp do nowego serwisu transakcyjnego i nowego mobilnego tokena. Bank pisze w komunikacie skierowanym do swoich klientów, że użytkownicy korzystający z tokenów sprzętowych, aby uzyskać dostęp do nowego systemu, powinni rozpocząć proces migracji, który pozwala na zmianę narzędzia autoryzacji na autoryzację mobilną lub kodem SMS. Ta pierwsza usługa jest realizowana za pomocą nowej aplikacji BOŚtoken dostępnej w marketach App Store i Google Play.

Z informacji BOŚ wynika, że klienci korzystający dziś z autoryzacji za pośrednictwem haseł jednorazowych wysyłanych za pomocą SMS-ów nie muszą nic robić, aby korzystać z nowego systemu. Do logowania służą dotychczasowe login i hasło. Jednak należy pamiętać, że zalogowanie się do nowego systemu spowoduje utratę dostępu do dotychczasowego serwisu. Ten ostatecznie zostanie wyłączony przed 14 września, a więc przed wejściem w życie przepisów o tzw. silnym uwierzytelnieniu.

Przeczytajcie także: Tak oceniacie aplikacje swoich banków

O tym, że BOŚ wprowadza nowy system bankowości elektronicznej, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl kilka tygodni temu. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. Bank zapowiedział wówczas także wdrożenie nowej aplikacji mobilnej, ale na razie nie mogę jej znaleźć w Google Play i App Store. Aplikacja BOŚtoken służy wyłącznie do mobilnej autoryzacji logowania i transakcji zlecanych przez internet.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies