Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aktualizacja aplikacji Millennium. Pojawiła się opcja wystawiania faktur za korzystanie z usługi Autopay

Przez aplikację Millennium usługę Autopay uruchomiło już 8 tys. osób

Bank Millennium poinformował o aktualizacji swojej aplikacji mobilnej zarówno na urządzenia z systemem Android jak i iOS. Najnowsza wersja aplikacji zawiera dodatkowe funkcje ułatwiające korzystanie z usługi Autopay. Teraz użytkownicy mają dostęp do historii przejazdów oraz opcji wystawiania i otrzymywania faktur. Klient może zdefiniować dane do faktury oraz cykliczność ich wystawiania – miesięczne lub po każdym przejeździe. Faktury są generowane automatycznie, w aplikacji można też pobrać obraz dokumentu.

Przeczytajcie także: Autopauy pozwala na obsługę aut z zagranicy

Autopay to usługa wprowadzona na rynek przez trójmiejską spółkę Blue Media. Jest to aplikacja mobilna, do której można dodać dane pojazdu oraz karty płatniczej. Następnie system na bramkach na wjeździe i zjeździe z płatnego odcinka drogi automatycznie rozpoznaje numery rejestracyjne samochodu, podnosi szlabany i pobiera opłatę np. z rachunku karty bankowej. Integracja Autopay z aplikacją Millennium oznacza, że klienci tego banku nie muszą instalować oddzielnej aplikacji.

Millennium chwali się, że od udostępnienia Autopay usługę tę uruchomiło już 8 tys. jego klientów. Natomiast tylko z marketu Google Play aplikację Autopay pobrano już ponad 50 tys. razy. System działa na autostradzie A1 (od ubiegłego roku) oraz od połowy lipca bieżącego roku na A4 między Krakowem i Katowicami.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja Millennium już dla wszystkich zainteresowanych

Natomiast jeśli chodzi o nowości w bieżącej wersji aplikacji Millennium, to wprowadzono także szerszą możliwość ustawień widoku strony głównej po zalogowaniu. Zmiany dokonane w aplikacji mają adekwatny wpływ na stronę główną w Millenecie (internetowy serwis transakcyjny Millennium). Ponadto chatbot Milla zyskał nową umiejętność obsługi zapytań o saldo. Wkrótce usługa zostanie rozszerzona też o możliwość nawigowania do funkcji w aplikacji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies