Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awaria w ING. Zablokowano Wam niesłusznie pieniądze? Składajcie reklamację

Do problematycznych transakcji mogło dojść w środę wieczorem

ING Bank Śląski pisze na swojej stronie internetowej o odnotowaniu awarii systemu kartowego. W jej wyniku w środę wieczorem część transakcji plastikami mogło nie dojść do skutku a mimo to na rachunkach klientów pojawiły się obciążenia.

Przeczytajcie także: Problemy klientów Santandera z kartami

W związku z tym Bank Śląski deklaruje, że pieniądze będzie sukcesywnie zwracał. Operacja ma się odbyć automatycznie bez konieczności podejmowania jakichkolwiek działań przez poszkodowanych. ING prosi też osoby, u których nie pojawią się zwroty, o kontakt przez internetowy system transakcyjny albo o złożenie odpowiedniej reklamacji.

Przeczytajcie także: Krajobraz po burzy związanej z awarią w Santanderze

Problemy w ING to nie pierwsza awaria systemu kartowego w ostatnim czasie. Kilka dni temu podobne kłopoty mieli klienci Santandera a także Credit Agricole i Nest Banku, czyli instytucji współpracujących z Santanderem w obszarze kart płatniczych. Tu też pojawiły się problemy z płatnościami i obciążania po transakcjach, do których ostatecznie nie doszło. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies