Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenie na życie po raz pierwszy w aplikacji bankowej. Nowość od mBanku i AXA

Wkrótce w aplikacji mBanku znajdą się także ubezpieczenia komunikacyjne

mBank informuje o rozszerzeniu oferty ubezpieczeniowej dostępnej z poziomu aplikacji na smartfonie. Do obecnych tam od dłuższego czasu polis turystycznych a od miesiąca – na nieruchomości, doszły właśnie ubezpieczenia na życie oraz NNW. – Żaden inny bank ani ubezpieczyciel nie sprzedaje tzw. życiówek przez aplikację mobilną – czytam w komunikacie prasowym mBanku. Nowy produkt powstał przy współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym AXA.

Przeczytajcie także: mBank i Alior też już z produkcyjnym API

– Ubezpieczenie życia i zdrowia stworzono od podstaw z myślą o sprzedaży w aplikacji. Na jednym wniosku klient może kupić polisę na życie i na wypadek nowotworu, a także NNW dla siebie, swojego partnera oraz dziecka. Dwie ostatnie opcje są jednocześnie nowością w naszej ofercie. Wcześniej w mBanku nie mięliśmy ubezpieczeń NNW chroniących bliskich naszych klientów – mówi Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, odpowiedzialna za ofertę ubezpieczeń mBanku.

"Ubezpieczenie życia i zdrowia dla Ciebie i bliskich" to pakiet kilku polis, które chronią klienta lub jego bliskich. Są to m.in. ubezpieczenie na życie klienta (ochrona na wypadek śmierci, wypłata świadczenia do 300 tys. zł), ubezpieczenie na wypadek nowotworu i NNW. Ochrona dla bliskich to m.in. NNW dla partnera i dziecka.

Przeczytajcie także: Zastrzeganie dokumentów w mBanku jeszcze łatwiejsze

Z moich informacji wynika, że mBank zamierza jeszcze rozszerzać ofertę ubezpieczeniową w aplikacji mobilnej. Prawdopodobnie w tym roku znajdą się w niej także m.in. ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Sprzedaż tego rodzaju polis przez bankowość mobilną to na razie rzadkość na polskim rynku. Pierwszą instytucją, która wprowadziła je do oferty, było Millennium.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies