Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
NEWS
Pada kolejny polski fintech. Platforma MAM będzie działać tylko do końca kwietnia

Operator MAM przestaje świadczyć usługi ze względu na brak inwestora

Od kilku dni na profilu MAM na Facebooku pojawiały się niepokojące komentarze klientów narzekających na brak kontaktu z obsługą platformy. Dziś zaś do skrzynek odbiorczych użytkowników programu trafiła wiadomość e-mail, która zdaje się wyjaśniać skąd mogą brać się te kłopoty. Z komunikatu operatora MAM wynika, że program przestaje funkcjonować – będzie działać tylko do końca kwietnia bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Takiego moneybacku jeszcze nie było

Platforma MAM to swego rodzaju program moneyback. Polega na tym, że zarejestrowani użytkownicy mogą wykonywać zakupy we wskazanych sklepach stacjonarnych i internetowych, a w zamian uzyskują zwrot niewielkich kwot pieniędzy. Środki te trafiają na ich konto, z którego mogą następnie przeznaczać je na zmniejszenie wydatków na stałe rachunki, np. za telefon czy energię elektryczną. Program ruszył jesienią 2017 roku. Więcej na jego temat możecie przeczytać tutaj.

Niestety, projekt kończy się porażką. Jak wynika z korespondencji rozesłanej dziś do zarejestrowanych użytkowników programu, przez jego operatora – firmę New Media Ventures, zwroty za wydatki naliczane będą tylko do końca lutego. Zaoszczędzone środki będzie można wydać na zmniejszenie rachunków do końca kwietnia bieżącego roku. NMV tłumaczy decyzję o zamknięciu projektu niepowodzeniem w poszukiwaniu inwestora, który miał finansować program MAM.

Przeczytajcie także: Curve przywrócił program moneyback

MAM to nie pierwszy w ostatnim czasie polski projekt fintechowy, który marnie kończy. Wiosną ubiegłego roku po zaledwie kilku miesiącach funkcjonowania została wyłączona aplikacja BeamUp. Jesienią zaś Alior zdecydował się na zakończenie współpracy z dostawcą aplikacji finansowej dla dzieci o nazwie Haiz.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies