Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Problemy po awarii w T-Mobile. KNF uruchamia dodatkowe numery telefonów

Konsekwencje kłopotów operatora komórkowego odczuli też klienci banków oraz osoby korzystające z kart płatniczych

Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała, że w związku z awarią infrastruktury jednego z operatorów telekomunikacyjnych mogą być problemy z dodzwonieniem się na jej dotychczasowe numery telefonów. Uruchomiła więc dodatkowe – ich wykaz możecie znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: Kłopoty z przelewami po awarii w T-Mobile

Decyzja KNF ma prawdopodobnie związek z awarią T-Mobile. Przypomnę, że w czwartek wybuchł pożar, w wyniku którego ucierpiał jeden z budynków wykorzystywany przez tego operatora. Pojawiły się problemy z dodzwonieniem do call center firmy a dostęp do wielu usług został ograniczony. Z informacji zamieszczonej na profilu T-Mobile na Facebooku wynika, że jeszcze dziś część z nich może nie działać prawidłowo.

Przeczytajcie także: Po awarii w T-Mobile mogą nie działać karty

Kłopoty T-Mobile odczuli też klienci banków. W wyniku awarii nie mogli otrzymywać SMS-ów z hasłami autoryzującymi przelewy zlecane w internetowych serwisach transakcyjnych. Pojawiły się również utrudnienia w działaniu terminali płatniczych, które łączą się z centrami rozliczeniowymi za pośrednictwem infrastruktury T-Mobile. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies