Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejni klienci będą mogli zbierać punkty w programie lojalnościowym Mastercarda. Euro Bank wchodzi do Priceless Specials

Instytucja umożliwia korzystanie z programu użytkownikom kart debetowych z logo Mastercard

Euro Bank poinformował w dzisiejszym komunikacie prasowym o przystąpieniu do Priceless Specials. Punkty w programie lojalnościowym Mastercarda będą mogli zbierać użytkownicy debetowych kart z logo tej organizacji, wydanych przez Euro Bank. Wystarczy, że je zarejestrują poprzez formularz dostępny na stronie banku. Punkty będą przyznawane automatycznie po każdej płatności u jednego z ponad 70 detalistów współpracujących z Mastercardem.

Przeczytajcie także: Powiększa się zasięg Priceless Specials

Euro Bank podaje, że jego klienci mogą też skorzystać z promocji na powitanie w Priceless Specials. Jeśli zarejestrują się do końca marca bieżącego roku i wykonają jedną płatność kartą na kwotę min. 20 zł, otrzymają bonus startowy. Posiadacze kart Mastercard Debit Prestige otrzymają 2000 punktów powitalnych, które od razu mogą wymienić na 5 biletów do kina Cinema City, a użytkownicy kart Mastercard Debit – 800 punktów, które mogą wymienić na 2 bilety do kina. W promocji dostępne są też inne nagrody z katalogu programu.

Przeczytajcie także: Handlowy wchodzi do Priceless Specials

Jak wspomniałem z Priceless Specials współpracuje obecnie ponad 70 marek detalicznych, wśród których są m.in. CircleK, Empik, Decathlon czy MyTaxi. Zakupy nagradzane punktami można realizować w 4,5 tys. punktów sprzedaży stacjonarnej i w 20 sklepach internetowych. Dodatkowo naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, turystyczne i transportowe opłacone na terenie Polski. Zbieranie punktów w Priceless Specials umożliwia kilkanaście banków z Polski, m.in. mBank, Alior czy Santander. Wkrótce program ma zmienić nazwę na bardziej trafiającą w gusta klientów z Polski.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies