Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmniejsza się konkurencja na rynku płatności mobilnych. CallPay kończy działalność

Firma prosi wszystkich klientów o zalogowanie się na swoje konta i wypłatę środków

Pod koniec grudnia użytkowników aplikacji mobilnej CallPay spotkała niemiła niespodzianka. – Zgodnie z decyzją zarządu firma kończy działalność w zakresie sprzedaży biletów komunikacji miejskiej – czytam w oświadczeniu CallPay dostępnym na stronie internetowej spółki. Z oświadczenia wynika, że za pomocą apki CallPay bilety będzie można kupować tylko do końca stycznia bieżącego roku.

Przeczytajcie także: CallPay w aplikacji BZ WBK

Poznańska firma prosi swoich klientów o zalogowanie do panelu administracyjnego i zlecenie wypłaty wszystkich środków. Operacja taka ma być bezpłatna, a jeśli prowizja zostanie pobrana – spółka zwróci ją w ciągu 14 dni. Jednocześnie zarząd CallPay dziękuje swoim klientom za współpracę i poleca korzystanie z konkurencyjnego rozwiązania, a więc aplikacji moBiLET, której operatorem jest również firma z Poznania, czyli Mobile Traffic Data.

Przeczytajcie także: Mobilna sprzedaż biletów w III kw. 2018 r.

CallPay to jedna z najmniej popularnych w Polsce aplikacji do płatności za przejazdy komunikacją miejską. Z ostatniego raportu Cashless na temat tego rynku w III kw. ubiegłego roku wynika, że jej użytkownicy w 10 największych miastach w Polsce kupili za jej pomocą zaledwie 600 biletów o łącznej wartości ok. 2,2 tys. zł. Swego czasu jednak było o niej głośno m.in. za sprawą reklam emitowanych w ogólnopolskich telewizjach.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies