Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Podpis na papierze już niepotrzebny. Nowy sposób potwierdzania operacji dostępny we wszystkich placówkach PKO

Bank rozszerzył właśnie zasięg usługi autoryzacji zleceń przez hasła SMS o agencje. Wcześniej wdrożył ją w oddziałach

Z informacji zamieszczonej na stronie internetowej PKO wynika, że już we wszystkich placówkach agencyjnych tej instytucji można korzystać z potwierdzania operacji za pomocą haseł SMS. Usługa dotyczy wybranych operacji, o których piszę niżej. Wcześniej bank wprowadził tę nowość do swoich oddziałów. Na życzenie klienta bank wysyła potwierdzenie zlecenia na adres e-mail lub wręcza klientowi w formie papierowej.

Przeczytajcie także: Zniżki na Orlenie dla klientów mBanku

Jak to działa? Po złożeniu określonej dyspozycji w placówce, na Wasz telefon wysyłana jest automatycznie wiadomość SMS zawierająca szczegóły transakcji oraz kod akceptacyjny. Aby operacja została zrealizowana, musicie ją zatwierdzić poprzez podanie kodu doradcy w banku. Za pomocą haseł SMS-owych można potwierdzać m.in. wpłaty i wypłaty gotówki, polecenia przelewu, zlecenia stałe, zamykanie lokat, spłaty pożyczek, zadłużenia kredytówki czy spłatę hipoteki.

Przeczytajcie także: Blik będzie zbliżeniowy i międzynarodowy

Co ciekawe PKO pracuje już nad rozwiązaniem nazywanym mobilną autoryzacją. Dzięki niemu operacje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym, takie jak np. przelewy, można potwierdzać w aplikacji mobilnej. Takie rozwiązanie jako pierwszy na polskim rynku wprowadził kilka lat temu mBank. Obecnie za pomocą mobilnej autoryzacji klienci mBanku mogą już potwierdzać także zlecenia składane w placówkach stacjonarnych. Można więc założyć, że podobną drogą, której celem jest wyeliminowanie haseł SMS-owych, pójdzie i PKO BP.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies