Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA 2
Awaria bankomatów Santandera. Klienci skarżą się także, że nie mogą płacić kartami tego banku

Instytucja na Facebooku opublikowała komunikat, w którym informuje, że pracuje nad rozwiązaniem problemów

Od rana nie działają bankomaty Santadera. Instytucja na swoim fanpage’u na Facebooku oraz w serwisie informacyjnym opublikowała krótkie komunikaty, w których potwierdza wystąpienie awarii, przeprasza klientów oraz deklaruje, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Przeczytajcie także: Szukacie banku, który pozwala płacić mobilnie?

Tymczasem z doniesień, które napływają do redakcji Cashless, wynika, że awaria może być poważniejsza. – Nie działają bankomaty Santandera i w komentarzach wielu klientów mówi, że karty również. U mnie w bankowości internetowej nie pojawia się moja karta Visa – napisał jeden z czytelników. Natomiast ja po zalogowaniu na rachunek nie widzę żadnych kart, również tych od Mastercarda.

Przeczytajcie także: Blik w paczkomatach InPostu

Rzeczywiście w części komentarzy na Facebooku pojawiających się pod komunikatem banku, klienci twierdzą, że w sklepach odrzucane są także transakcje wykonywane kartami wydanymi przez Santander Bank Polska. Poprosiłem biuro prasowe instytucji o bardziej szczegółowe informacje dotyczące zasięgu i czasu trwania awairii. Gdy tylko otrzymam komentarz, zaktualizuję ten tekst.

Aktualizacja

O godzinie 10.24 biuro prasowe Santandera odpowiedziało na moje pytania. Twierdzi, że karty banku działają. – Potwierdzamy, że obecnie nie działają nasze bankomaty. Bezpłatne wypłaty są możliwe Blikiem w bankomatach innych banków. Przepraszamy za utrudnienia, trwają prace nad usunięciem niedogodności, poinformujemy o ich zakończeniu – napisała Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska.

Aktualizacja z godz. 11.51

Bank poinformował, że awaria została usunięta a wszystkie bankomaty działają.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies