Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w Credit Agricole. Część transakcji kartami może zostać odrzucona

Nie można też zalogować się do systemu internetowego i aplikacji mobilnej

Jeden z czytelników Cashless poinformował redakcję wysylając wiadomość na adres alert@cashless.pl, że są problemy z zalogowaniem się na konto w Credit Agricole. Nie udało mu się to zarówno przez komputer jak i aplikację mobilną. Wcześniej odrzucona została jego płatność kartą wydaną przez ten bank. Część z tych informacji potwierdza biuro prasowe CA.

Przeczytajcie także: Nowa oferta Credit Agricole

Jak wynika z uzyskanych tam informacji, tuż przed godziną 12.00 pojawiły się problemy w systemie informatycznym banku. Nie można w tej chwili logować się na rachunki poprzez bankowość elektroniczną. Natomiast transakcje kartami powinny przebiegać normalnie. Wyjątek dotyczyć ma osób, których salda rachunków w wyniku przejścia systemu banku w tryb offline nie zostały w porę zaktualizowane.

Przeczytajcie także: Blik już dostępny dla klientów Biedronki

CA przeprasza klientów za niedogodności i deklaruje, że prowadzi prace mające na celu usunięcie awarii. Powinno to się udać w ciągu najbliższych kilkudziesięciu minut. Gdy tylko tak się stanie, poinformuję Was o tym.

AKTUALIZACJA

Przed godziną 13 biuro prasowe CA poinformowało, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies