Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Karta z indywidualnym wizerunkiem w ofercie Pekao

Bank idzie w ślady Śląskiego i zaoferuje możliwość umieszczenia na plastiku dowolnej fotografii dostarczonej przez klienta

Prezes Pekao poinformował dziś na konferencji prasowej, że od teraz każdy jego klient może zamówić kartę kredytową z wizerunkiem wybranym spośród kilkudziesięciu fotografii umieszczonych w katalogu przygotowanym przez bank. Za kilka tygodni nowa funkcja ma zostać udostępniona także użytkownikom kart debetowych.

Przeczytaj także: Bankowcy stanowczo przeciw KNF w kwestii kart przedpłaconych

Katalog jest obecnie dostępny w oddziałach banku a wkrótce ma być także widoczny na stronie internetowej. Natomiast w IV kwartale Pekao wprowadzi możliwość umieszczenia na karcie dowolnego wizerunku dostarczonego przez klienta. – Usługa ta nie będzie dodatkowo płatna – zapewnił Luigi Lovaglio, prezes Pekao.

Kierowany przez niego bank nie jest pierwszym w Polsce, który usługę indywidualizacji karty ma w swojej ofercie. Od lat pozwala na to ING Bank Śląski. Z tym że tam kosztuje to ekstra 15 zł. Karta z własnym wizerunkiem wydawana jest bezpłatnie jedynie klientom w wieku 18-26 lat. No i jest problem z tą dowolnością obrazka. Śląski zastrzega, że nie umieści na karcie wzorów strzeżonych prawem autorskim czy znaków towarowych.

Przeczytaj także: Karta bankomatowa wróciła na polski rynek

Natomiast Pekao chwali się, że dzięki kilku nowościom w ofercie, a więc m.in. nowej karcie kredytowej Flexia czy karcie wielowalutowej udało mu się sprzedać w okresie od kwietnia do czerwca tego roku prawie 160 tys. różnych kart. To o 125 proc. więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

Pekao ma ambicję by w ciągu dwóch najbliższych lat uplasować na rynku milion nowych kart płatniczych, co ma pozwolić zrekompensować spadek przychodów banku z prowizji od transakcji bezgotówkowych.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies