Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Warszawskie ZOO wreszcie bez kolejek. Bilety do ogrodu zoologicznego od soboty w aplikacji mPay 

W aplikacji można będzie kupować bilety normalne i ulgowe, ale operator doliczy 2,69 proc. prowizji

Jeśli kiedykolwiek próbowaliście w weekend zabrać dzieci do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego, to na pewno wiecie, że w dni wolne przed kasami ZOO ustawia się gigantyczna kolejka. Wszyscy, którzy mimo wszystko chcą wejść, muszą przygotować się najpierw na koszmar poszukiwania miejsca do parkowania, a potem godzinnego oczekiwania w ogonku po bilety.

mPay umożliwiając zatem zakup wejściówek do ZOO w swojej aplikacji, trafił w dziesiątkę. W rozesłanym dzisiaj do mediów komunikacie czytam, że bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.

Przeczytajcie także: mPay ma nowego-starego prezesa

Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską. Wystarczy, że wybierzecie rodzaj i liczbę biletów, a następnie zatwierdzicie płatność kodem PIN, który ustalacie samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce. W apce bilety można kupić tuż przed samą wizytą w ZOO, ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam pokazujecie obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.

Przeczytajcie także: Bilety kolejowe w aplikacji mPay

W najbliższy weekend przy dwóch wejściach do warszawskiego ZOO (w tym przy wejściu głównym) pracownicy mPay będą pokazywać chętnym, jak zainstalować aplikację, przelać do niej pieniądze i kupić bilet bez kolejki.

Warto przypomnieć, że trwa promocja dla osób chcących odwiedzić Tatrzański Park Narodowy. Dzięki wspólnej akcji mPay i Mastercarda, bilety do TPN można kupić za 1 zł. Szczegóły opisałem w tym tekście.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies