Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING umacnia prowadzenie a Pekao szybko awansuje. Ranking popularności banków na Twitterze w II kw. 2018 r.

W zestawieniu najczęściej ćwierkających banków przewodzi mBank

Zgodnie z moimi przewidywaniami sprzed kwartału Pekao, którego profil od niedawna znajduje się na Twitterze, pnie się w rankingu popularności na tym portalu społecznościowym. W II kw. zyskał 954 nowych obserwujących i ma ich już łącznie ponad 1,4 tys. Pozwoliło mu to przesunąć się z miejsca 16. na 11.

Przeczytajcie także: Kantor walutowy już dostępny w IKO

Jeszcze szybciej niż Pekao nowych obserwujących zdobywa profil jego największego konkurenta, a więc PKO BP. W II kw. zyskał ich ponad tysiąc, co pozwoliło mu umocnić się na siódmej pozycji i zbliżyć do Idea Banku, znajdującego się na miejscu szóstym. Pozycję lidera umocnił też ING, którego profil zaczęło obserwować ponad 900 osób, podczas gdy znajdujący się na miejscu drugim BZ WBK – 828 osób.

Banki najpopularniejsze na TT II kw. 2018
Infogram

Pod względem aktywności na Twitterze w II kw., podobnie jak w poprzednim okresie, przewodził i to zdecydowanie mBank. Od kwietnia do czerwca na jego profilu znalazło się ponad 1100 tweetów, o ok. 500 więcej niż na drugim pod względem aktywności profilu ING. Na trzecim miejscu uplasował się PKO a na czwartym – Millennium.

Przeczytajcie także: W Polsce jest już niewiele ponad 13 tys. placówek bankowych

Wśród banków o najmniejszej aktywności na Twitterze przoduje jak zwykle Lion’s Bank. Jego profil jest martwy od dłuższego już czasu. Niewiele dzieje się także na profilu Neobanku – w ubiegłym kwartale pojawiły się tu tylko trzy nowe informacje. Nieco lepiej jest na profilu BPS – w okresie od kwietnia do czerwca zamieszczono tu 13 tweetów.

Banki najaktywniejsze na TT II kw. 2018
Infogram

Łącznie działające w Polsce i obecne na Twitterze banki mają już ponad 104 tys. obserwujących i zamieściły ponad 53 tys. informacji. W ubiegłym kwartale zyskały ok. 6,4 tys. obserwujących i zamieściły ok. 4,2 tys. tweetów. To jeden z najlepszych pod tym względem kwartałów od czasu gdy obserwuję ich aktywność na tym portalu.


Infogram
KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies