Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Grywalizacja to chyba nie jest to co klienci banków lubią najbardziej. mBank wyłączył moduł mGra

mGra zniknęła z serwisu transakcyjnego mBanku przy okazji ostatniej aktualizacji systemu w maju

Gdyby nie czytelnicy, którzy donieśli o nagłym zniknięciu modułu mGra z serwisu transakcyjnego mBanku, pewnie nigdy bym się o tym nie dowiedział. I nic dziwnego, bo w życiu nie interesowałem się mGrą, a o jej istnieniu przypominałem sobie tylko wtedy, gdy szukając czegoś wśród licznych funkcji oferowanych przez mBank przypadkowo kliknąłem w ikonkę z pucharem dostępną po zalogowaniu na konto. Biuro prasowe mBanku potwierdziło, że mGra została wyłączona w maju, gdy wprowadzono pierwszą z planowanych licznych aktualizacji internetowego systemu transakcyjnego.

Przeczytajcie także: Już ponad 100 tys. klientów mBanku korzysta z Apple Pay

Jak pamiętam, mBank wiązał z modułem grywalizacyjnym wielkie nadzieje. Podczas konferencji prasowych zapowiadających wdrożenie nowego systemu transakcyjnego mGrze poświęcono bardzo dużo czasu. Przedstawiciele instytucji liczyli, że przyznawane wirtualne odznaki będą zachęcać klientów do korzystania z coraz większej liczby produktów i usług mBanku. Liczono również na to, że zdobywanymi medalami klienci będą chwalić się na Facebooku, co miało mieć pozytywny skutek marketingowy.

Przeczytajcie także: mBank upraszcza mTransfer

Niestety, nic takiego się nie stało. Jak wspomniałem wcześniej, sam rzadko zaglądałem do tego miejsca w serwisie, a decyzja mBanku o wyłączeniu mGry sugeruje, że większość klientów postępowała podobnie. Wydaje mi się, że grywalizacja nie jest czymś, czego klienci szukają podczas korzystania z rachunku. Poza tym można było się domyślić, że ludzie niespecjalnie będą chcieli chwalić się w mediach społecznościowych tym, ile przelewów wykonali w danym miesiącu albo ile razy korzystali z karty płatniczej. Bankowanie to jednak nie to samo co gry internetowe.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies