Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA
Awaria Revoluta. Dziś płaćcie lepiej inną kartą

Część transakcji kartami brytyjskiego fintechu nie dochodzi do skutku, ale pieniądze są blokowane

Od kilku godzin trwa awaria systemu informatycznego Revoluta. W jej wyniku niektórzy klienci mają problemy z wykonywaniem transakcji jego kartami. Płatności nie są realizowane, ale środki blokowane są na kontach. Revolut przeprasza za te problemy m.in. na swoim profilu na Twitterze. Deklaruje, że prowadzi prace w celu naprawiania błędów i obiecuje szybki zwrot nienależnie pobranych środków.

Przeczytajcie także: Nowe informacje na temat prowizji w Euronecie

Z informacji podawanych przez Revoluta w mediach społecznościowych wynika, że awaria spowodowana jest problemami zewnętrznego dostawcy. Jest jednak na tyle poważna, że spółka prosi klientów, by do czasu usunięcia usterki nie wykonywali transakcji jej kartami – odpowiedni komunikat pojawia się w aplikacji mobilnej.

Przyznacie, że to niecodzienne zachowanie i w obliczu awarii należy je chyba docenić.

Przeczytajcie także: Billon na liście FinTech50

Revolut to brytyjski fintech, który ma już ponad milion klientów a w Polsce ich liczba przekraczać ma już grubo 100 tys. Jego głównym atutem są niskie koszty transakcji zagranicznych kartami. Ale nad Wisłą ma ostatnio kłopoty m.in. z powodu działań podjętych przez Euronet. Od niedawna korzystając z niektórych kart Revoluta w bankomatach Euronetu trzeba zapłacić za to dodatkową prowizję, co czyni transakcję nieopłacalną.

AKTUALIZACJA

Po godz. 18 Revolut poinformował o usunięciu awarii. Przypomniał też, że odblokowanie środków z błędnych transakcji może potrwać 24 godziny.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies