Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polska Grupa Górnicza stawia na cashless i paperless. 40 tys. pracowników dostanie karty zamiast papierowych bonów żywieniowych

Spółka chwali się, że w polskim górnictwie to pierwszy tej skali projekt zmiany systemu dystrybucji bonów

40 tys. pracowników PGG nie będzie już otrzymywać papierowych bonów żywieniowych z tytułu pracy w ciężkich warunkach. W zamian dostaną ważne przez cztery lata przedpłacone karty płatnicze, wydawane wspólnie z PKO BP. PGG tłumaczy, że dzięki kartom pracownicy spółki będą mogli kupować posiłki wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty płatnicze, a nie tylko w sklepach i placówkach gastronomicznych przyjmujących bony. Ponadto karty mają mieć czteroletni okres ważności, co zabezpieczać ma pracowników przed utratą środków z niewykorzystanych bonów ważnych przez kilka miesięcy czy nawet tygodni.

Przeczytajcie także: mBank rozstaje się z Paybackiem

W komunikacie prasowym na temat nowego projektu, PGG wymienia jeszcze kilka innych jego zalet. Wynika z niego, że karty przedpłacone z logo PKO i PGG będą dla pracowników całkowicie bezpłatne. Środki zgromadzone na nich będą, jak na każdej karcie płatniczej, zabezpieczone indywidualnym kodem PIN. Stan środków na rachunku karty będzie można sprawdzić bezpłatnie w bankomacie PKO.

Wśród zalet nowego rozwiązania PGG wymienia także oszczędności po swojej stronie. – Obecnie przygotowanie i wydawanie bonów żywieniowych to potężne i bardzo kosztowne przedsięwzięciem logistyczne, w które zaangażowanych jest wielu pracowników kopalni. Po wprowadzeniu kart płatniczych te problemy znikną. Karta będzie ładowana automatycznie w każdym miesiącu, a jej obsługa będzie się ograniczać do pierwszego wydania karty i jej wymiany przed końcem okresu ważności – czytam w komunikacie PGG.

Przeczytajcie także: Bilans otwarcia Polski Bezgotówkowej

Jak pisze dalej spółka, z przeprowadzonych przez nią analiz wynika, że pracownicy chętnie zgodzą się na zmianę sposobu dystrybucji bonów. – Wszyscy pracownicy od wielu lat korzystają z różnego rodzaju kart elektronicznych i nie jest to dla nich żadna nowość. Tym bardziej, iż na skutek wymiany pokoleniowej większość naszych pracowników nie pamięta świata bez kart płatniczych. Dla nich nowoczesne formy to norma, a problemem może być korzystanie z tradycyjnych form płatności – kończy swój komunikat PGG.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies