Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Android Pay zniknie z rynku. W jego miejsce pojawi się Google Pay. Oto nowe logo

Nowy brand obejmować będzie także inne usługi płatnicze oferowane przez Google, m.in. Google Wallet

Biuro prasowe amerykańskiej firmy w Polsce poinformowało przed chwilą o wprowadzeniu na rynek nowej marki – Google Pay. – Z radością ogłaszamy, że łączymy wszystkie sposoby dokonywania płatności w Google, w tym Android Pay i Google Wallet. Teraz będą tworzyły jedną markę: Google Pay – czytam w komunikacie prasowym nadesłanym do redakcji Cashless.

Przeczytajcie także: ING kończy prace nad Android Pay

Google pisze także, że w ciągu najbliższych tygodni nowa marka zadebiutuje w sieci, sklepach stacjonarnych i produktach Google. Rozwiązanie jest już dostępne np. w aplikacji Airbnb oraz w innych aplikacjach zewnętrznych dostawców. Komunikat nie wymienia jednak ich nazw. Logo Google Pay wygląda tak:

Z informacji prasowej Google wynika, że zainteresowani deweloperzy na stronie internetowej firmy mogą już odnaleźć informacje dotyczące tego, jak wdrożyć Google Pay lub nawiązać współpracę z partnerami Google ułatwiającymi integrację różnych usług, takimi jak Braintree, Shopify czy Stripe.

Przeczytajcie także: Visa umożliwi integrację Checkout z Android Pay

Android Pay to jedna z najpopularniejszych na polskim rynku metod dokonywania płatności mobilnych. Grono banków oferujących tę usługę albo pracujących nad tym, liczy już kilkanaście instytucji. Dlaczego firma decyduje się na zmianę nazwy? W jednej z koncepcji, która narodziła się na Twitterze tuż po ogłoszeniu decyzji przez Amerykanów, założono, że za zmianą stoi chęć odróżnienia się od konkurencji czyli Apple Pay. A co Wy o tym sądzicie?

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies