Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kongres Consumer Finance o przyszłości produktów finansowych. Start za trzy tygodnie

Jednym z tematów wydarzenia będzie wpływ innowacji technologicznych na wyniki finansowe firm

Aplikacje mobilne, chatboty, płatności bezstykowe, formularze online, natychmiastowe transakcje. Te innowacje wprowadzają nowe możliwości, ale oznaczają też wyzwania dla instytucji finansowych. Jaki jest dziś rzeczywisty wpływ świata cyfrowego na sprzedaż produktów? Czy rozwój cyfryzacji oznacza wyeliminowanie kontaktów międzyludzkich w relacjach finansowych? Co z konkurencją "tradycyjnych" instytucji finansowych i fintechów na rynku usług, które nie są objęte oficjalną regulacją oraz nadzorem? Nad tymi zagadnieniami będą debatować uczestnicy i paneliści XIII Kongresu Consumer Finance w Warszawie.

Przeczytajcie także: Mastercard stawia na blockchain

Kongres jest największym dorocznym spotkaniem przedstawicieli sektora consumer finance oraz instytucji współpracujących, poświęconym perspektywom, wyzwaniom i problemom na tym rynku. Celem kongresu jest otwarta debata pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku, wymiana informacji na temat najbardziej aktualnych problemów, a także wypracowanie rekomendacji w zakresie bezpieczeństwa obszaru consumer finance.

Przeczytajcie także: mBank udostępnił Android Pay w Czechach

W tym roku kongres odbędzie się w dniach 7-8 grudnia w Centrum Giełdowym w Warszawie. Wśród zaproszonych panelistów pojawią się m. in. Arkadiusz Przybył z zarządu BZ WBK, Sebastian Siemiątkowski prezes i współzałożyciel firmy Klarna czy Ovais Siddiqui, prezes Aasa Polska. Serwis Cashless jest partnerem medialnym wydarzenia i zaprasza do rejestracji uczestników Kongresu Consumer Finance. Więcej informacji znajdziecie pod tym adresem.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies