Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nikt nie jest pewien, jak będzie wyglądać przyszłość, ale oni starają się ją przewidzieć. Za tydzień Laboratorium Przyszłości

Podczas wydarzenia zorganizowanego przez spółkę First Data Polska eksperci będą zastanawiać się nad tym, jak wyglądać będą płatności w najbliższej i trochę dalszej przyszłości

W najbliższą środę w Warszawie odbędzie się druga edycja warsztatów zorganizowanych przez polski oddział First Daty – Laboratorium Przyszłości 2017. – Zaproszeni prelegenci – doświadczeni i uznani eksperci, praktycy biznesowi i przedstawiciele świata nauki – podzielą się solidną dawką wiedzy na temat rozwoju, trendów i wdrożeń na rynku płatności – mówi Jolanta Rycerz, członek zarządu FDP.

Przeczytajcie także: Sukces promocji Mastercarda i mPay

Rządowe programy upowszechnienia płatności bezgotówkowych, implementacja ważnej unijnej dyrektywy PSD II czy pojawiające się coraz to nowsze rozwiązania, jak np. sztuczna inteligencja - to tylko niektóre zjawiska, będące katalizatorem zmian w branży płatniczej. Uczestnicy Laboratorium Przyszłości zastanowią się, jak się do nich przygotować, aby jak najlepiej je wykorzystać. Wydarzenie będzie moderowane przez specjalistów z firmy 4CF Strategic Foresight. Wyniki i wnioski z warsztatów zostaną opisane w raporcie Laboratorium Przyszłości.

Przeczytajcie także: mBank wdrożył Android Pay dla klientów z Czech

W programie przyszłotygodniowego wydarzenia znajdują się także wystąpienia gości specjalnych. Wśród nich znaleźli się między innymi dr Aleksandra Przegalińska, filozof i naukowiec z Center for Collective Intelligence Massachusetts Institute of Technology, dr Jakub Górka z Uniwersytetu Warszawskiego, Robert Tórz z SGB Banku i Mariusz Gąsiorek z Samsung Electronics. Głos zabiorą także przedstawiciele First Data tacy jak Erwin Ziarkiewicz, Rafał Galiński i Wojciech Małaszewicz. Cashless jest patronem medialnym Laboratorium Przyszłości 2017.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies